Zo was onze Noah ook toen ik nog bv gaf. Hij leek tevreden maar ik merkte aan het eind van de eerste week dat hij te slaperig werd en dat hij in de loop van de dag steeds minder goed bij me dronk. S,avonds was hij dan heel onrustig en was ik hem zo,n beetje de hele avond aan het aanleggen. Toen de kraamhulp eenmaal weg was zagen we hem geoon afvallen.Hij dronk steeds slechter en viel steeds in slaap. Het leek eerst goed te gaan met de bv en hij had nog steeds plas en poepluiers ,maar de luiers werden minder zwaar en ik moest hem overdag wakker maken voor een voeding,dus toen vertrouwde ik het echt niet meer. (zie mijn topic gestopt met de bv) Gaan wegen op cb en gelijk advies gekregen om bij te voeden,maar ben toen gelijk overgegaan op de kv Nu met de fles is het nog steeds een tevreden mannetje,gelukkig;) maar ik merkte gelijk verschil,hij was meteen veel allerter tijdens het voeden. S,avonds vraagt hij wel nog steeds wat meer aandacht,dan wilt ie gewoon lekker knufflen met mama,maar ik weet dan wel dat hij niet huilt van de honger. Nu weet ik ff niet of je bv geeft,maar zo ja, dan waak er een beetje voor dat hij niet te suf wordt,want dat is ook niet goed.Je hebt ook stille honger lijders,zoals Noah. hij heeft wel wat van mij gehad,maar het was blijkbaar niet voldoende. Hoe of wat er nu niet lekker liep met de bv weet ik niet, maar ik ben nu blij dat ik over ben op de fles en echt een tevreden kindje heb.
Wilde gewoon even mijn ervaring delen,misschien heb je er wat aan.
liefs,