Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1467410 Zwanger

• Auteur

heb afgelopen zaterdag een test gedaan ik dacht negatief
    zegt manlief savonds als ik deze test bekijk zie ik toch een licht streepje dus beetje twijfel
    vanochtend weer een test gedaan en nu weer een lichte streep wel donkerde als zaterdag maar nog niet gelijk aan het controlestreepje
    wat denken jullie ???

#4222764 Quote

Bij een zwangerschapstest hoeft het 2e streepje niet meteen net zo donker te zijn als het controlestreepje. HCG verdubbeld per 2 dagen, dus het streepje wordt langzaamaan steeds donkerder.

2 Streepje zichtbaar = positieve test. Zoals je het hier omschreven hebt, ben je dus zwanger ;-). Gefeliciteerd!

#4222795 Quote

als je het echt zeker wilt weten zal ik zo’n test halen van clear blue en die dan sochtends doen. staat gelijk bij van wel of niet zwanger, wel zo duidelijk

#4222809 Quote

Ik denk dat je zwanger bent Gefeliciteerd. Streepje is een streepje donker of licht maakt niet uit.

groetjes hilda

#4222854 Quote

doe morgen ochtend nog een clearblue test die ook aangeeft hoelang je zwanger bent
    had de doktersasssistente gesproken en die zei ok van harte je bent zwanger morgen effe langs voor info enzo wat je wel en niet mag en info over van alles is allemaal veranderd vorig zwangerschap bijna 4 jaar geleden

Bloempje27
    Bijdrager
    #4222878 Quote

Van harte, je bent zwanger! Jippie! Lekker van gaan genieten!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4222982 Quote

Van harte hoor!!!
    Leuk om ook zo’n CB test te doen!!!

#4223243 Quote

thnx voor de felicitaties
    heb vanmorgen nog een cb test gedaan en gaf aan zwanger
    dus helemaal blij
    aan de ene kant wil ik het iedereen vertellen aan de andere kant niet het is allemaal nog zo pril

#4223259 Quote

Gefeliciteerd!!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct