Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1467499 6 Maanden En Cb Grrr

• Auteur

jaa vandaag is ons meisje Amy ook 6 maanden oud!!

vanochtend naar het cb en ja hoor… mevrouw is weer te weinig gegroeid… 2 maanden geleden 6206 gram en vandaag woog ze 6750 gram… tja goed ik gezegd dat ik me er niet druk om maakte aangezien ze kruipt en zich optrekt tot staan en zit enzo.. en echt niet stil meer zit…. maar goed was laks van mij in haar ogen… over 3 weken moeten we terug om te kijken of ze wel goed aangekomen was…..

pfff soms maar ik maak me er echt niet druk om ze is super tevreden lacht veel ontwikkelt zich enorm snel dusja….

ze is nu 66 cm en 6750 gram!!!

liefs danielle

#4222900 Quote

Wat???? toen Bryana 6maanden was woog ze ook zoveel,en was 62 cm lang,nu is ze 7maanden en 7170gram em 64en half cm en is precies goed!
    Dus jou kleintje en die ven mij lopen gelijk!

#4222901 Quote

Bryana is zelfs kleiner maar wij zijn ook niet groot!
    168 172

#4222917 Quote

weet je ze kijken naar wat een baby als startgewicht heeft he…

en Amy is geboren met 3860 gram… dus ze is nog net geen 3 kilo gegroeid in 6 maanden!!! terwijl dit ip een kilo per maand zou mogen/moeten zijn

dus snap ze wel maar goed ons meisje is enorm levendig en lacht volop enzo en daarom maak ik me dus geen zorgen….

mijn man is net geen 2 meter en ikke 1,73m…..

maar goed mn oudste is ook een kleintje met zn 6 jaar 1.15m en 18 kilo dusja

twiki
    Bijdrager
    #4222930 Quote

Nahja zeg…je wordt er toch moe van??
    Een kilo per maand? Nou, Olivia was ruim 4 kilo bij geboorte en nu ongeveer 7,5 kilo. Daar hebben ze bij ons niets over gezegd, alleen dat ze goed gegroeid was. Goed dat je je er niets van aantrekt! Jij kent je kind toch het beste???

#4222952 Quote

daarom hun zien de kids 10 minuten en denken meteen alles te weten en te vertellen gelukkig ben ik niet iemand die zich dat aantrekt hahah ken mn kind beter dan wie dan ook:D

#4222991 Quote

Joost groeit ook niet zo goed. Ze weten dat ik met Joost bij de ka loop. Dus als ze daar commentaar op hebben, zeg ik gewoon, ja, hij is al onder behandeling bij ka, dus kom eigenlijk alleen hier om te wegen en de vaccinaties….Zelfde geld als ze beginnen over bijvoeding /pap / etc etc.

#4223004 Quote

Wat een gezeur! Je hebt toch een gezonde meid! Je kan haar groei ook eens invullen op de bv curve op bv.com. Ze mogen borstkindjes helemaal niet beoordelen volgens de flessencurve die ze op het cb hanteren.

Succes!

#4223042 Quote

whahaha, dan zou Liam nu meer dan 10 kilo moeten wegen 😮
    Lol, wat een gezeur toch telkens dat cb!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct