Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1467543 Morgen De Echo

• Auteur
  • Bloempje27
    Bijdrager

Hey allemaal,

Morgenmiddag hebben we onze eerste echo, ik ben dan volgens eigen berekening dan 9 weken! Ik heb tot nu toe geen bloedverlies gehad. Verder af en toe niet lekker, zere borsten, opgeblazen gevoel. Maar dat verschilt per dag. Ik ben zo nieuwsgierig maar ook een beetje bang (“Stel je voor dat het toch niet goed is!)

Sandy: jij moet morgen toch ook? Hoe laat? Ik om 13.10! Kan nu al wel zenuwachtig worden!

Wie leeft met me mee?

#4222915 Quote

hey!

ik moet morgen ook! om 10 uur.. volgens mijn berekening ben ik morgen 9w 1 dag.. volges de dok 9 w 4 dagen.. dus we zullen het zien! erg spannend!!

succes morgen!

#4222990 Quote

Hoi meiden,

succes beide morgen met jullie echo!!!
    Het is heel bijzonder…..

Dikke knuffel

#4223037 Quote

Hallo Meiden
    natuurlijk leven we met je mee. Ik ben nu bijna 8 weken zwanger en ik heb nu twee echo’s gehad omdat ik wel bloed verlies had maar gelukkig is alles toch goed en groeid het ook naar behoren.

Maar dat het spannend blijft is gebrijpelijk
    veel succes morgen.

liefs

#4223038 Quote

heej jah ik mag morgen ook.. heb mijn afspraak om 11:45.. ik ben zo zenuwachtig.. ik voel me echt wel zwanger maar ben ook zo bang dat het niet goed is.. ik hou jullie op de hoogte..

#4223144 Quote

hey!

de echo was goed!! vandaag 9 weken, en een mooi hartje zien kloppen.. over 3 weken weer.. en dan word het wereldkundig:D

Bloempje27
    Bijdrager
    #4223209 Quote

Hey allemaal,

Hier positief bericht. Een mooie echo met een duidelijk hartje en wat beweging. Vandaag 9 weken en 3 dagen. Dus 3 dagen gratis. Dacht ik al wel. Ik voel mij eisprong altijd supergoed en die was dit keer vroeg. Weer zo spannend allemaal, en uitwendig kreeg ze ons ukkie er niet helemaal duidelijk op omdat het niet helemaal makkelijk voor het apparaat lag. Ze zag wel gelijk het hartje. Toch maar even inwendig gedaan en toen konden we het goed zien en ook zagen we de handjes even duidelijk bewegen.

Nu ga ik echt genieten, de kans dat het nu nog fout gaat is nog maar 3 % zei de vk, dus ik ga er vanuit dat die te verwaarlozen is. Zekerheid heb je nooit. En dit zag er allemaal zo goed uit. Dus…. we geven ons over.

Achteraf ben ik dan maar blij dat ik weinig klachten heb. dat scheelt toch een heel eind. Al was ik daar in het begin wel onzeker over, maar het is weer bewezen. Je kunt ook zonder al te veel klachten heel gezond zwanger zijn!

Hier gaat vandaag de vlag uit!!!

@ SANDY: hoe was het?

Dikke knuffel voor jullie allemaal van bloempje

Bloempje27
    Bijdrager
    #4223210 Quote

Ben nu dus 3 mei uitgerekend ipv 6 mei!

#4223296 Quote

Hoi hoi,
    super dat je echo goed is gegaan.. bij mij was er helaas minder goed nieuws.. ik zou vandaag 8 weken moeten zijn maar er was niks te zien helaas.. waarschijnlijk dat mijn tussentijdse bloeding toch een mk is geweest of dat het bij het innestelen al niet goed is gegaan.. wat het ook is geweest ik baal er ontzetten van dat het niks is.. Nou is het echter wel zo dat de klachten gewoon blijven.. de kans bestaat dat het alsnog zo is.. maar dan een aantal weken eerder in de zwangerchap.. ik heb de pil daarna laten staan omdat we er toch vanuit gingen dat het raak was.. Hoe het nu allemaal verder gaat is nog even de vraag.. Ik ga proberen de draad weer een beetje op te pakken.. (ik heb geluk dat ik dinsdag pas weer hoef te werken).. Dit alles was niet geplanned maar als je er eenmaal aan gewend bent dat je zwanger bent is het ook ontzettend kloten als blijkt dat er niks is.. ik ben ook ontzettend depri momenteel.. heb gelukkig hele lieve stiefouders die mij nu opvangen en daar ben ik ook echt super blij mee.. Voor mijn vriend komt de klap nog.. die zit vanavond alleen thuis en krijgt dan waarschijnlijk de dreun.. Om dan iig nog een positieve wending aan het verhaal te geven, ik wens jullie allemaal een hele mooie, leuke, gezonde zwangerschap en natuurlijk een wolkje van een baby.. Ik zal zo af en toe nog wel meelezen hier hoor.. En hoop echt dat jullie niet neer een “lege” echo hoeven te kijken want dat is echt ontzettend !@#$@..
    Hele dikke knuffel, Sandy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct