Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1467560 Helaas

• Auteur

Mijn eerste kijk op dit forum, dus ik ben benieuwd!

Wij proberen nu 13 maanden zwanger te worden, maar helaas is dat tot nu toe nog niet gelukt.
    Sinds 5 maanden zijn we ook bezig met de (denk ik) bekende testjes om je vruchtbaarste dagen te bepalen. Tot nu toe helaas nog zonder resultaat.

Elke maand op nieuw weer de hoop van ‘zou het…?’ Intussen lijkt het ook alsof iedereen om ons heen zwanger wordt, maar dat zal waarschijnlijk zo lijken omdat we er zelf zo mee bezig zijn.

Uiteraard ook veel op internet opgezocht over zwanger worden, maar daar staan ook zoveel verschillende dingen.

Waar ik nou benieuwd naar ben is of iemand van jullie ervaring heeft met tips die echt werken.
    We staan op het punt om naar de huisarts te gaan, maar ik hoor ook graag ervaringen van mensen!

Helaas gisteren weer ongesteld geworden, maar deze maand gewoon weer opnieuw proberen!

#4222922 Quote

hoi daycey,

gaat het om je eerste zwangerschap?
    ik was bij de eerste binnen 6 maanden zwanger en bij de 2e hebben we er 12 maanden overgedaan. ben nu 13 weken zwanger.
    dus het kan inderdaad even duren voordat je zwanger bent.
    ik zal als het jou was proberen (hoe moeilijk dat ook is) er niet teveel aan te denken en ook even naar de ha om jullie te laten controleren.
    heel veel succes en hopelijk ben je snel zwanger

#4222929 Quote

Ja, het gaat om de eerste zwangerschap.
    Er niet te veel aan te denken lukt wel aardig. Alles is nog steeds spontaan en zonder agenda gelukkig.
    Alleen even spanning op het moment dat ik ongesteld moet worden.

Maandag ga ik de huisarts even bellen om een afspraak te maken. Mijn vriend en ik gaan er dan samen heen, wel zo handig en prettig

Ik ben erg benieuwd hoe het allemaal verder gaat. Voor mij is dit een hele nieuwe wereld!

#4222941 Quote

Ik zou ha bellen en afspraak maken…je wordt dat doorgestuurd naar gyn voor de onderzoeken waarom jullie nog niet zwanger zijn! succes!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct