Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1467643 Kan Niet Wachten Om Te Testen

• Auteur

Hoi meiden,

Ik zit helemaal in spanning, want ik ben nog niet ongi geworden, en vandaag is het de dag dat het zou moeten gebeuren! Vorige cycles had ik 26 dagen en ben nu uitgegaan van 28 dagen (dat is meestal zo bij mij). Vandaag de 30e zou ik ongi moeten worden, maar nog geen enkel teken. Ik ben er vrij rustig onder, en ik wil echt geduldig wachten tot zaterdag morgen. Mocht ik morgenvroeg nog niet ongi zijn, dan koop ik alvast een test.. en dan wil ik zaterdag ochtend testen. Toch wel spannend hoor! Het gaat bij ons om het derde kindje… ik laat het jullie weten!

Liefs mammma

#4222998 Quote

Spannend!!

#4223107 Quote

Nou nog veel succes vandaag bij het geduldige wachten! Hopenlijk wordt het beloond!

#4223164 Quote

spannend hou ons op de hoogte 🙂

#4223246 Quote

Hoi hoi!!!!!

Nou helaas.. vanacht om 01:00u naar de wc.. en ja hoor.. ongesteld………. bahhhhhhh! Nouja is niet anders. We gingen er nog niet echt voor zegmaar, maar nu wil ik toch wel heel graag hoor! Iedere maand hoop ik dat ik zwanger bed.. en telkens word ik weer een klein beetje teleurgesteld. Mijn man is nu ook klaar voor een derde en jullie zien me vast wel weer terug volgende maand! Voor degenen die wel zwanger zijn.. GEFELICITEERD en geniet er van. Liefs mammma

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct