Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1467743 Hier Ook Een Helaas

• Auteur

Vanacht ongesteld geworden.
    En dat terwijl ik al 3 dagen ongikrampen had, maar geen ongesteldheid. Verder ook geen klachten. Net als bij mijn dochter.
    Ik zou morgen eigenlijk gaan testen, maarja niet meer nodig dus.
    Ik dacht nog zo, ik stel me er niet op in dat ik misschien zwanger ben, dan ben ik niet zo teleurgesteld als het niet zo is. maar onbewust heb ik dat dus toch gedaan.
    Dus op naar de volgende ronde.

#4223392 Quote

Ik herken je verhaal……. zo ben ik ook al maanden aan het klungelen… tegen de tijd dat je ongi moet worden begint de spanning weer op te lopen en kun je gewoon niet wachten om een test te kopen. En je hoopt het zoooooo dat je zwanger bent, en als je van te voren probeerd te denken, het zal wel niet zo zijn.. misschien ben je er juist dan wel weer heel bewust mee bezig. Ik ben ook ongi geworden gister dus BALEN!!!!! Op naar de volgende ronde. Nieuwe ronde, nieuwe kansen hihihi..

Liefs mammma

#4223508 Quote

wat vervelend. Ik zeg ook steeds tegen mezelf dat ik er niet te veel mee bezig moet zijn maar dat is in de praktijk niet zo makkelijk. elke maand weer die hoop van zal het. probeer in ieder geval positief te blijven, hopelijk is het volgende maand wel raak.

groetjes hilda

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct