Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1467746 Zwanger

• Auteur

Dames kon de spanning niet meer aan en heb vanochtend getest,en jawel het streepje was mega dik dat het bijna uit de test kwam…
    Liefs naz….

#4223102 Quote

he gefeliciteerd , nu maar hopen dat het goed blijft gaan, hoelang zijn jullie al mee bezig?

gr mama van sharon

#4223103 Quote

he gefeliciteerd , nu maar hopen dat het goed blijft gaan, hoelang zijn jullie al mee bezig?

gr mama van sharon

#4223105 Quote

Gefeliciteerd ongeduldige zwangere hihihihih!

#4223111 Quote

Sharon ik ben vorige jaar september gestopt met de pil,in mei zwanger geraakt en helaas miskraam gehad.
    En ik hoop echt dat nu alles goed zal aflopen,omdat dit mijn derde zwangerschap is eerste zwangershap was 8 jaar geleden en die moest afgebroken worden ben met 20 weken bevallen van doodgeboren dochter MELEK*.
    Ik heb een hele zware tijd gehad en nu nog steeds ben bang dat het fout gaat,wel normaal denk ik.

Teygetje dank je wel,ik was altijg al ongeduldig en nu nog meer 🙂

Liefs naz….

#4223162 Quote

heel erg gefeliciteerd en dat alles nu maar gewoon goed mag gaan dan hé blijf positief hoor !!!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4223200 Quote

oke das niet zo mooi nou hopen dat het nu wel goed gaat, wij zijn ook al vanaf september bezig vorig jaar en 2 miskramen gehad maar blijkt dus dat ik pcos heb en wwaarschijnlijk ook Endometriose heb maar daar krijg ik nog een opreop voor een kijkoperatie of ik het daadwerkelijk heb,

heel veel s6 ermee en ga voor je duimne, sorry dat ik je 3 keer gefeliciteerd heb , maar hij deed het niet.

gr mama van sharon

#4223236 Quote

Lieve Naz,

Hopenlijk dit keer een goede zwangerschap!!!
    dikke knuf iedergeval!

#4223257 Quote

Gefeliciteerd!! Hopelijk gaat het dit keer helemaal goed!!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct