Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1467746 Zwanger - pagina 2

• Auteur

he gefeliciteerd , nu maar hopen dat het goed blijft gaan, hoelang zijn jullie al mee bezig?

gr mama van sharon

#4223102 Quote

he gefeliciteerd , nu maar hopen dat het goed blijft gaan, hoelang zijn jullie al mee bezig?

gr mama van sharon

#4223390 Quote

Hartelijk gefeliciteerd!

Wat lijkt me dat een heerlijk gevoel als je weer een vette streep op je test ziet staan!!!!!!! Ik hoop van harte dat alles goed mag gaan deze zwangerschap, want wat je tot nu toe moest doorstaan is zeker niet niks. Probeer er zo veel mogelijk van te genieten. Heel veel geluk!

Liefs mammma

#4223475 Quote

Geweldig!! Gefeliciteerd!

#4223497 Quote

Dames dank je wel voor jullie reacties allemaal,het liefs zou ikjullie allemaal 1 voor 1 een dikke knuf willen geven maar helaas…Erg lief van jullie…

Wij hadden al afgesproken met me vriend om nog niks tegen niemand te zeggen deze keer,en ik heb het nog steeds niet gedaan, waar me vriend van staat te kijken 🙂 Ben namelijk ongeduldig……

Hier kan ik me gevoelens uiten,zonder verkeerd begrepen te worden,en dat doet me goed..
    Vind het enorm spannend,ik probeer echt te genieten maar even later komen de tranen zowel van geluk als van verdriet…

Maandag ga ik naar de verloskundige…
    Veel liefs naz…

#4223567 Quote

gefeliciteerd!!!!!! hoop dat alles goed mag blijven gaan!!!

liefs
    Karin

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4223790 Quote

Gefeliciteerd! Hopelijk gaat alles deze keer goed. Probeer er in ieder geval wel zoveel mogelijk van te genieten want zwanger zijn is zo mooi!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen