Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1467749 Heb Waarschijnlijk Ook Nog Endometriose

• Auteur

he hallo we zijn al een jaar bezig om zwanger te worden we lopen bij een gynocoloog en kwam eruit dat ik pcos heb, me man is nagekeken en die is perfect , maar ik krijg nog een oproep voor een kijkoperatoe , waarschijnlijk heb ik ook nog eens endometriose dat houd in dat ik baarmoederslijm buiten me baarmoeder heb, vandaar dat ik veel pijn heb bij de menstruatie en bepaalde houding bij het vrijen.

ik voel me wel klote eronder, zijn er mensen die dit ook hebben of ervaring er mee hebben, want me man kan er niks mee, hij wilt wel praten maar hij voelt het niet dus hij kan niet zo goed met emoties aan.

gr mama van sharon

#4223273 Quote

hoi hoi, ik heb er geen ervaring mee maar het enige waar ik je mee kan helpen is door je sterkte te wensen! sterkte meid!

#4223319 Quote

ja dank je wel, ik voel me gewoon soms zo klote erdoor, we hebben al een dochter van 2 waren ook precies een jaar bezig , de gyn zegt dat het gewoon een lucky shot was.

dus baal er wel een beetje van

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct