Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1467779 Ook Naar Het Cb Geweest Vanmorgen

• Auteur

En alles was goed!
    Dane is lang voor zijn leeftijd hij is nu 71,5 cm en weegt 9 kilo!
    Maar alles was prima mooi binnen de lijnen.
    Alleen moet ik een ander zalfje aan de kinderarts in het ziekenhuis vragen voor zijn eczeem want dat wordt weer erger.

Liefs Stefanie

#4223147 Quote

fijn dat alles goed is! wat voor zalf gebruik je nu dan voor het eczeem? ik heb ook een berg tubes wat nix maar dan ook nix hielp:(

groetjes

#4223151 Quote

ik heb voor de eczeem van mn oudste tig tubbetjes gehad niks hielp en nu heb ik dermel creme (is natuurlijk op honing basis) en hij is ervan af!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dus ik zweer bij dermel creme

#4223153 Quote

mooie cijfers trouwens!!!!! sorry…vergeten net

#4223177 Quote

Oh ga ik eens vragen dat Dermel.
    Ik gebruik hydrocortison maar dat is een lichte hormoonzalf moet nu denk ik na fase 2 want fase 1 helpt niks….

#4223187 Quote

Hey,

eczeem is een darmklacht (wat er daar niet uit kan komt er via de huid uit) dus de meeste mensen kunnen smeren wat ze willen maar het verzacht hooguit de irritatie. eczeem moet je van binnenuit aanpakken wil je het oplossen.

Heel veel sterkte! ik ben inmiddels ervaringsdeskudige!

#4223228 Quote

Pas wel op met die hormoonzalf, ik heb dat ook voor mn paard maar altijd wel de opmerking van de DA erbij, dun smeren, het maakt de huid namelijk anders dunner.

Heb hier ook altijd gode ervaringen met honingzalf, of de rescue creme van bach bloesem (verzacht)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct