Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1467844 Eisprong Voelen

• Auteur

Hallo dames,

Tot mijn verbijstering lees ik hier telkens weer dat een heel aantal van jullie hun eisprong kunnen voelen. Ik zou graag eens willen weten wat je dan precies voelt zodat ik het bij mezelf eens kan nagaan. Kan iemand mij dat vertellen?

Groetjes

#4223204 Quote

Helaas kan ik het je niet vertellen, ik voel er voor zover ik weet niks van……jammer genoeg want dat zou het allemaal een stuk makkelijker maken. Heb nl erg lange cyclus van zo’n 40 a 45 dagen…

#4223207 Quote

Een eisprong ( bij mij dan ) voelt als een ongi kramp die ongeveer 15 minuutjes duurt, alleen dan heel licht. Ik voel dan een steek of links of rechts ter hoogte van mijn eierstokken.

gr.

#4223235 Quote

ik voel er ook niks van…..ik herken het overigens ook niet (mocht ik het misschien wel voelen maar voor iets anders aanzien..)

#4223269 Quote

Ik voel het elke maand, beetje lichte menstruatie krampen, en steekjes aan de linker of rechterkant. Niet de hele dag maar af en toe, duurt 2 dagen. Maar ik weet al 1 a 2 dagen van te voren dat het komt door de cervixslijm, daar kan je ook op googlen dan wordt er verteld hoe je daar aan kan zien dat je eisprong komt.

Succes

#4223274 Quote

ik lees dat ook altijd met verbazing! of het valt me niet op maar waarschijnlijker is dat ik het ook niet voel. Wij klussen gewoon een hele week volop en bij mijn dochter was dat de goede tactiek 😉

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4223300 Quote

Hier voel ik het helaas 5 dagen………………….. Meestal in het begin inderdaad wat krampen en vooral in die dagen als ik ga zitten een soort druk gevoel van onderen.Soms ook pijnlijk. Meestal tegen het einde heb ik een avond waarop ik aan een kant van mijn buik zo’n steken heb dat ik er bijna niet eens meer van kan lopen.
    Hihi bij mij dus wel erg heftig hoor…..

#4223329 Quote

Ik voel het helaas ook… Een enorme lage buikpijn, die ongeveer 10 minuten duurt. Door de extreme kramp, doet ademhalen, bewegen etc. erg veel pijn.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct