Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1467852 Zwanger

• Auteur

jaja dames,

er is iemand van de mamaclub april zwanger.. vandaag 9 weken en net een hartje zien kloppen!!

wie o wie.. nog 3 weekjes wachten..

(ik heb wel even een nieuw profiel aangemaakt natuurlijk!!)

#4223222 Quote

gefeliciteerd!
    mm nou misschien sluit ik me over 2 weekjes bij je aan. nog even afwachten…..

#4223264 Quote

hey van harte!!!!! voel je je goed of veel last van misselijkheid???? ben zeer benieuwd over 3 weken ga zeker aftellen en hou het goed in de gaten toch wil ik een wilde gok doen: bloempje27!!! maar ik wacht netjes af, heel veel succes en geniet maar weer van dat wonder…

groetjes non

#4223282 Quote

wow, wat gaaf! gefeliciteerd! fijn dat je het hartje gezien hebt, toch een fijne geruststelling om dat weer gezien te hebben! geniet ervan!

#4223317 Quote

Gefeliciteerd! 🙂 Dapper hoor, zo snel weer….

#4223342 Quote

hihi kan het maar niet loslaten ben alleen maar verder gaan neuzen 😉 als het goed is moet je dan rond 3 mei uitgerekend zijn als mijn idee klopt, kan gewoon niet wachten vind het erg leuk voor je ook al moet ik er zelf niet aan denken nu…

groetjes non

#4223343 Quote

hihi kan het maar niet loslaten ben alleen maar verder gaan neuzen en volgens mijn als ik denk wie je bent dan ben je rond 3 mei uitgerekend 😉

ik kan niet wachten vind het echt heel leuk voor je nogmaals van harte..

groetjes non

#4223344 Quote

hihi kan het maar niet loslaten ben alleen maar verder gaan neuzen en volgens mijn als ik denk wie je bent dan ben je rond 3 mei uitgerekend 😉

ik kan niet wachten vind het echt heel leuk voor je nogmaals van harte..

groetjes non

#4223345 Quote

sorry was ik al bang voor forum was weer raar aan het doen 😉

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct