Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1467854 Zwanger Of Niet

• Auteur

Hallo,

Ik heb net een test van het kruidvat gedaan van 7,50.
    Daar moet een kruis komen te staan. Ik heb een donkere horizontale streep en een hele lichte verticale streep. ben ik nu zwanger??

#4223208 Quote

jazeker, gefeliciteerd.
    Een horizontale streep krijg je altijd, en als je ook nog een verticale streep hebt, dan ben je zwanger, maakt niet uit of deze heel licht of donker is.
    Als je nog twijfeld is het raadzaam om over een paar dagen de test nog een keer te doen. dan moet de verticale streep duidelijker zijn omdat dan het zwangerschapshormoon hcg in je bloed is toegenomen.

gr.

#4223213 Quote

Thanx!!
    Vandaag kon het zo zijn. Maar omdat mijn vriend jarig is wilde ik het graag nu doen. Leek me wel leuk. Maar zo’n lichte streep maakt je dan wel onzeker.

Bloempje27
    Bijdrager
    #4223219 Quote

Hey een licht streepje betekent echt dat je zwanger bent, want hcg komt natuurlijk alleen in je urine als je zwanger bent.
    Waardoor kan ie licht zijn:
    * vroeg getest, over een paar dagen is ie dan zeker donkerder.
    * urine is niet geconcentreerd. Als je morgenochtend met ochtendurine test en vanavond niet veel drinkt, zul je zien dat de test al donkerder is.

Dus test gewoon morgenochtend weer als je urine vanmiddag licht was of probeer het over een paar dagen nog een met ochtendurine. Maar meid, je kunt er zeker van dat je zwanger bent!

#4223234 Quote

mmm in dat geval zou ik naar de drogist rennen en een cb halen….

maar, gefeliciteerd 2x!!!
    Fijne dag

#4223255 Quote

Gefeliciteerd een streep is een streep!!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4223276 Quote

wow, super! je bent zwanger! van harte!

#4223321 Quote

gefeliciteerd, licht of donker streepje is een streepje, ik zou als ik jou was over paar dagen nog een keer doen met ochtend urine en dan kijken, maar je kan gerust zijn.

#4223469 Quote

meid gefeliciteerd. een streep is een streep licht of donker maakt niet uit. geniet ervan.

groetjes hilda

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct