Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1467928 Weer Een Vraagje

• Auteur

Een paar dagen geleden schreef ik al dat ik de dag voor mijn NOD licht (bruin) bloedverlies had en daarna niks meer. Ik vroeg me toen af of dat een innestelingsbloeding kon zijn.. een menstruatie kan het niet zijn geweest volgens mij. Ik vloei normaal best hevig en toch zeker wel een dag of 4.
    dinsdag getest en die was negatief. Wat mij niets verbaasd want ik verwacht niet zwanger te zijn. Maar nu zijn we al een week na mijn NOD en nu nog steeds geen tekenen van ongi. Terwijl ik normaal 3 tot max 5 dagen te laat ben..
    wat kan dit nu zijn??
    mijn vraag was eigenlijk, hoe lang na een innestelingsbloeding kun je positief testen?? heb geen idee! heb dat bij de eerste ook niet gehad..
    ik heb natuurlijk wel stiekem een beetje hoop…
    wie kan mij helpen???

#4223320 Quote

meestal duurt het soms lang voordat die positief test vanwege dat het hcg hormoon nog niet sterk genoeg is om posi te testen, het kan ook zijn omdat ej er nu heel druk mee bezig ben misschien bewust of inbewust dat je mensruatie uitblijft.

ga gewoon wat leuks doen paar dagen er niet aan denken ook al is het moeilijk, misschien komt de menstruatie dan o gang zo niet dan ff naar 2 weken ff testen anders naar de ha

veel s6 ermee we duimen voor je

#4223327 Quote

bedankt voor je reactie!
    maar ik ben er nu juist helemaal niet zo veel mee bezig, normaal veel meer! maar mocht ik nu zwanger zijn dan hebben we wel heel veel geluk want we hebben bijna niet geklust, en volgens mij al helemaal niet op de goede dagen. Daarom ga (ging) ik er van uit gewoon ongesteld te worden. zelfs nu het langer duurt ben ik er niet zo veel mee bezig omdat ik toch denk dat het niet raak is.. vreemd vreemd…

#4223353 Quote

Hoi, ik had precies hetzelfde bij mijn dochtertje. 4 maanden zitten tellen om de juiste dagen te vinden. In maand 5 wist ik zeker dat mijn man op reis was gedurende de goede dagen en dat er dus die maand geen kans was en toen was het raak. Zul je altijd zien! Gewoon over een paar dagen nog eens testen. Succes en hou ons op de hoogte!!!

#4223420 Quote

even geduld nog hebben meid en over een paar dagen nog een test maar bind je er niet teveel op vast het kan ook inderdaad niet zo zijn ik heb al 2 van deze momenten achter de rug dat ik overtijd ging heel frustrerend.
    Succes we horen er wel van

liefs

#4223468 Quote

het is volgens mij zo dat de innesteling ongeveer een week voor je menstruatie is. ik hoop voor je dat je zwanger bent. en dat je binnenkort positief test.

groetjes hilda

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct