Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1467990 Ovutest Ipv Zwangerschapstest

• Auteur

HOI HOI

omdat ik graag wou weten of ik zwanger was (maandag nod) heb ik een ovu test gedaan…zw testen had ik niet…
    er stond een teststreep maar niet zo groot als controlestreep…
    dus niet zwanger neem ik aan!
    stom van me, nu maar wachten tot maandag

Bloempje27
    Bijdrager
    #4223452 Quote

Een ovulatietest kan nooit aangeven dat je zwanger bent. Sommige vrouwen beweren dat maar die test reageert op het LH-hormoon dat voor je eipsrpong aangemaakt wordt en daarna weer afneemt. Ik zou dus een normale zwangerschapstest proberen. Dit zegt helemaal niks.

#4223466 Quote

Goed dat ik dat weet, ik las namelijk regelmatig op forums dat als je steeds positief test met een evaluatie test dat er een kans is dat je dan zwanger kunt zijn. ik hoop voor je dat als je een zwangerschaptest doet je als nog een positief streep zichtbaar word.

succes hilda

#4223535 Quote

Nou, ik heb anders wel echt met een ovulatietest positief getest toen ik zwanger was. Geloofde het zelf ook niet, maar het schijnt dat het dus wel echt kan. Heb ook ge’googel’d. en daar zag ik dus dat zwangerschap wel met ovulatietest getest kan worden, maar geen ovulatie getest kan worden met zwangerschapstest. Weet niet meer precies hoe dat werkte.
    Aan de andere kant heb ik ook vaak vage streepjes gehad en dan was ik niet zwanger, dus het zegt niet alles. Alleen nu ik zwanger was, was de teststreep heel duidelijk (donkerder dan controlestreep) en dat had ik voorheen nog niet gehad.

Blijft dus toch afwachten tot maandag dan.

#4223591 Quote

Ook ik heb enkele dagen voor mijn nod positief getest met ovulatietesten. Heb 3 dagen voor mijn nod dan ook een zwangerschaps test gedaan en dik positief.

Na mijn eisprong waren de ovulatietesten weer negatief. Duidelijk geen streep. Aangezien ook ik vaak had gelezen dat sommige vrouwen positief zwanger testen met ovulatietesten was ik erg benieuwd geworden en heb ik het ook eens geprobeerd. Aantal dagen positieve ovulatietesten en daarna ook weer positieve zwangerschaptesten.
    (die ovu testen had ik ongeveer een week voor mijn nod gedaan en de zw test 3 dagen voor mijn nod en een paar dagen erna voor de zekerheid)

Dus tja … afwachten en ik duim voor je ilse85.

Liefs Clau

#4223599 Quote

thanks voor het duimen
    ga maandag test doen, ja een zw test nu haha

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4223791 Quote

vanmorgen negatief getest, weten jullie dat ook weer;)

wonder2011
    Bijdrager
    #4223983 Quote

Ik las dit topic en ben zelf net 6,5wewk zwanger eindelijk na 3,5 jaar dacht ga eens even kijken of ik bij een ovulatietest ook positief test,was ik wel even benieuwd naar.En ja hoor 2dubbele strepen.Dus het kan wel,maar zou inderdaad voor de zekerheid altijd een zwangerschapstest doen zodat je het echt zeker weet.

Gr. Suusje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct