Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1468121 Hoe Is Dit Mogelijk

• Auteur

van 17 tot 21 had ik menstruatie
    op 26 september heb ik sex gehad. op 28 sep ben ik begonnen met ovulatietesten deze heb ik 5 dagen gedaan op het zelfde tijdstip en alle 5 waren zij positief. nu heb ik gisteren voor de zekerheid een zwangerschaptest gedaan negatief.
    kan het nu zijn dat ik toch zwanger ben maar te vroeg getest heb. of kloppen de ovulatie testen niet.

groetjes hilda

#4223515 Quote

het zou kunnen dat je zwanger bent maar je bent als ik het goed begrijp 5 dagen vruchtbaar geweest nadat je al sex hebt gehad, als je ergens in die 5 dagen sex hebt gehad ben je waarschijnlijk eerder zwanger maar buiten je ovulatie om kan dat natuurlijk ook gewoon even afwachten op je nieuwe menstruatie

groetjes non

#4223518 Quote

inderdaad was ik volgens de test 5 dagen vruchtbaar. voor de test had ik inderdaad sex maar ook tijdens deze 5 dagen. wat ik alleeen zo raar vind is dat ik dan wel heel snel na mijn laatste menstruatie positief test en dat 5 dagen lang. hoe dan ook zal ik dus moeten afwachten.

#4223521 Quote

Kan idd te vroeg getest zijn…..zo hou je het wel spannend he?!
    Misschien nog een paar dagen wachten en dan nog eens testen?!

Bloempje27
    Bijdrager
    #4223534 Quote

Je moet zeker 14 dagen na je vruchtbare periode wachten voordat je kunt testen. Anders is het veel te snel. Dan kun je natuurlijk zwanger zijn maar er is nog geen hcg in je urine of nog niet genoeg. Pas 2 weken na de bevruchting kun je op zijn vroegst positief testen. Dus je moet echt nog even wachten.

#4223555 Quote

Als ik goed begrijp was 17/09 de eerste dag van je menstruatie en je denkt dat bevruchting op 26/09 heeft plaatsgevonden?
    Dat lijkt mij erg snel want dan zou je een cyclus van 23 dagen hebben. Klopt dat? Het kan natuurlijk wel… Heel veel succes tijdens deze spannende dagen!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4223570 Quote

Ik zou niet weten hoe mijn cyclus eruit ziet. ik zal proberen het uit te leggen.
    mijn laatste menstruatie was van 17 tot 21 september, daarvoor was ik van 6 tot 11 sebtember en daarvoor van 31 juli tot 8 augustus. hier kan ik geen cyclus uit halen.
    mischien dat jullie het weten dan wil ik graag uitleg mischien dat ik het dan snap.
    even voor de duidelijkheid ik ben al 11 maanden van de pil af dus ik neem aan dat die nu toch wel uitgewerkt moet zijn

wonder2011
    Bijdrager
    #4223574 Quote

Denk dat je inderdaad zoals de andere meiden ook al schreven gewoon even moet afwachten.
    Je hebt zo te lezen wel bijgehouden wanneer je ongesteld bent geworden de afgelopen 3mnd.Je kan dan wel natellen hoelang je cyclussen waren.

#4223580 Quote

inderdaad afwachten dus. ik hou inderdaad mijn menstruatie bij. maar er zit geen lijn in en dan is het erg lastig om uit te reken wanneer je eisprong is. zoals je hierboven leest soms zit er een week tussen en soms 5 weken. jullie horen wel hoe het afloopt.

bedank voor jullie reacties.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct