Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1468143 Teken Deze Petitie Ivf Max 1x Vergoedenabsurd

• Auteur
  • wonder2011
    Bijdrager

Het collectief verzekerde pakket wordt ingeperkt met 1,2 miljard euro. Behandeling van aandoeningen die niet ernstig zijn maar vooral ongemak veroorzaken, worden niet langer door de verzekeraar vergoed. Mensen zullen daar zelf voor moeten gaan betalen. Alleen de eerste IVF-behandeling zal nog worden vergoed. Geen kinderen kunnen krijgen is niet ernstig, het veroorzaakt alleen maar ongemak

teken aub deze petitie laten we ervoor zorgen dat we een stem krijgen en hier iets tegen kunnen gaan doen…

http://www.axci.nl/index.php?ln=nl&userID=&id=18652&petitie=18652

blijf af van onze kinderwens het is geen ongemak het is voor ons het leven

#4223525 Quote

Wat verschrikkelijk!!! Wie kan dit nou bedenken?!
    Ik heb meteen getekend!

#4223566 Quote

ja doe eens normaal, het is niet ernstig maar een ongemak, ze gaan steeds erger worden hoe gek moet het og worden hier in nederland. Op dezse manier ga je wel naar buitenland toe en daar wonen.
    Ik ga heel gauw tekenenen.

xxxx

Alabama
    Bijdrager
    #4223584 Quote

Heb ook getekend. Ben hier heel erg van geschrokken. Wat kunnen we nog meer verwachten van dit kabinet? Erg onmenselijk besluit.

#4223590 Quote

bizar!

#4223592 Quote

wel even ondertekend natuurlijk!

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?

PrinsesL
    Bijdrager
    #4223600 Quote

Ook ondertekend. Wat een achterlijk iets weer zeg..Bah…

#4223659 Quote

Ik kan wel janken, als ik dit hoor. Er wordt totaal niet nagedacht. Weten ze wel hoe het is, als je al 4 jaar bezig bent en het dus niet vanzelf gaat!
    (sorry, frustratie alom)
    Uiteraard getekend!

#4223663 Quote

Ik heb hem al via een ander forum getekend……

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct