Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1468143 Teken Deze Petitie Ivf Max 1x Vergoedenabsurd - pagina 2

• Auteur

Ik heb hem al via een ander forum getekend……

#4223659 Quote

Ik kan wel janken, als ik dit hoor. Er wordt totaal niet nagedacht. Weten ze wel hoe het is, als je al 4 jaar bezig bent en het dus niet vanzelf gaat!
    (sorry, frustratie alom)
    Uiteraard getekend!

suno
    Bijdrager
    #4223649 Quote

Ik heb zelf het geluk gehad, dat ik 2 kinderen heb gekregen op een natuurlijke manier, kan me niet indenken dat ik ze niet zou hebben…..

Wat als het niet allemaal zo vanzelfsprekend is??
    Het is niet alleen een wens, maar een levensbehoefte!!

Ik heb getekend!!!!!!!

#4224033 Quote

Wij zijn er (nog) niet aan toe, maar het is toch wel een prettig idee dat je nog opties hebt.
    Mijn buurvrouw is nu na de 6e terugplaatsing zwanger en je moet er toch niet aan denken dat het einde verhaal was!
    Ondoordacht besluit, waarvoor we via omwegen (kosten voor psychische hulp?) dubbel moeten betalen.
    Allemaal tekenen!
    Maaike

#4225438 Quote

Alleen ongemak? Een collegaatje van mij heeft er wel degelijk een depressie aan overgehouden toen ivf bij haar niet aansloeg en ze dus geen kinderen konden krijgen!!

Bovendien wordt kidneren krijgen op deze mnier een luxe, terwijl het vanzelfsprekend zou meoten zijn om hulp t ekrijgen als kinderne krijgen niet via de natuurlijke weg lukt!!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen