Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1468180 Wanneer Stoppen Met Kraamverband

• Auteur

Meiden, tot wanneer moet je kraamverband gebruiken? Ben het Katrien Duck zijn een beetje zat.
    Mijn hechtingen zijn wel weg, maar men knip is nog niet helemaal genezen.
    Graag advies, thanx

kus

#4223536 Quote

Ben net een week geleden bevallen maar gebruik al gewoon maandverband.das toch veel dunner.en zit lekkerder
    liefs jootje

#4223553 Quote

als je niet meer heel erg vloeit kan je best maandverband gebruiken ,maar ivm met je knip is het denk ik wel beter om een maanverband te kiezen die niet synthetisch ivm het broeien.

#4223617 Quote

Ik ben ook na een week overgestapt naar gewoon maandverband, zit toch veel beter.

#4223620 Quote

Ik ben na een paar dagen overgestapt op dik maandverband. Inmiddels kan ik alweer wat dunner maandverband gebruiken.

Dat kraamverband was ik ook heel snel zat. Vieze dikke lappen.
    Ik ben ook ingeknipt en voor het genezingsproces lig ik ’s nachts met ‘de billen bloot’. Dat helpt bij mij enorm!! Dan heb je namelijk een paar uur lang geen ‘broeierig effect’ aan de onderkant.

#4223622 Quote

Ik zou het gewoon zo lang mogelijk dragen omdat kraamverband minder broeit dan die synthetische maandverbandjes. Bij mij is het vloeien na een weekje veeeeeeeeel minder geworden en zou het met een normaal verbandje kunnen opvangen. Maar op advies van mijn kraamverzorgende heb ik toch nog maar een pakje erbij gekocht.

liefs

#4223627 Quote

Ik gebruik ook gewoon maandverband. En probeer als ik slaap het te luchten (zonder broekje) om broeien tegen te gaan.

Chrizzy1988
    Bijdrager
    #4223639 Quote

hoi
    ik had na een week ook het idee dat ik wel over kon op maandverband maar toen ik dus zelf weer wat ging doen werd het vloeien weer meer en ben ik weer ff kraamverband gaan gebruiken. inmiddels ben ik weer op maandverband overgestapt en hij is vandaag 3 weken oud. dus.. als jij denkt dat het lukt gewoon doen!!!

liefs, Christien

#4223677 Quote

He bedankt voor jullie reacties, dan ga ik het ook maar proberen, kleine is inmiddels 17 dagen.
    Ik ben blij als verder ook alles weer een beetje normaal wordt.
    Hebben jullie ook nog last van kwalen? Ik heb nog steeds vocht in mijn lichaam, en wat echt naar is, nog steeds last van het tunnel syndroom. Ik dacht max 6 weken ontzwangeren, dus als het dan niet weg is “hallo Dokter” want las al dat als dat tunnel syndroom niet weg gaat je naar de neuroloog moet.

Goede tip met de billen bloot, maar ben bang dat als ik dat doe, mijn mannetje nog meer zin krijgt hahaha. Moet er nu nog niet aan denken, eerst maar volledig genezen, en dan maar eens zien of het geen pijn doet, waar ze me geknipt hebben.
    Ach hij vindt me nog steeds mooi, gelukkig maar.

Hoe is het verder met jullie, en jullie kleine wondertjes? al een beetje ritme?

liefs nath

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct