Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1468228 Deel 7 Nieuwe Moeders Derde Kindje

• Auteur

Hoi.
    Nadat ik dinsdag heel licht bloedverlies had, bleef het daarbij. Tot nu toe helemaal niets.. Zelfs mijn pukkel blijft uit, ha, ha.
    Maar goed. Ik wil evengoed geen hoop hebben, wil er niet in geloven. Kijk helemaal niet vooruit en heb totaal geen zin om een test te doen, alhoewel ik al 4 dagen over tijd ben.
    Zolang ik niet getest heb, ben ik ook niet zwanger en hoef ik mij ook geen zorgen te maken dat het weer mis kan gaan. Kortom, die muur die ik de afgelopen maanden heb opgebouwd, is behoorlijk dik.
    nou ja.. jullie horen het wel..
    Morgen ga ik in ieder geval zeker niet testen, want precies 5 jaar terug had ik positief getest en die eindigde in de eerste miskraam.. Zal pas volgend weekend een test er aan wagen.
    Fijn weekend.

#4223662 Quote

Moeilijk Jose, aan de ene kant dolgraag zwanger willen zijn maar het ook niet willen weten omdat je bang bent dat het weer mis gaat, heel begrijpelijk.

Ik ben nog steeds wachtende op mijn ei…..nu dag 29 en nog steeds geen ei……na deze ronde misschien maar eens contact opnemen met HA over die late eisprong en lange cyclus. Misschien kan er naar gekeken worden wat de oorzaak er van is en wat er evt aan gedaan kan worden. Want we gaan de 10e maand in en zit in cyclus 6 dat betekent dus minder vaak een eisprong en dus minder kansen op een zwangerschap…..

#4223908 Quote

wauw wat heb je dan al veel meegemaakt zeg ik duim voor je dat alles goed mag gaan als het zo is en je hebt gelijk om nog even te wachten met testen kun je je zelf ook niks wijsmaken!
    veel sterkte

#4223919 Quote

Wat is dat toch steeds met dit forum, zie ik dat er een reactie is gepaatst maar kan ik em niet lezen….

Heb vanmorgen toch contact opgenomen met de huisarts en de situatie uitgelegd. Heb voor morgen een afspraak en moet mijn tempkaartjes meenemen. Zul je zien dat mijn temp morgenochtend ineens omhoog schiet…..

#4223921 Quote

Oh, nu ineens wel nu mijn eigen reactie wordt geplaatst…..vreemd

#4224113 Quote

Nou Linda hou ons op de hoogte, ben benieuwd wat de huisarts zegt.
    Zou je eventueel aan hormonen willen om een eisprong op te wekken??
    Mamajo, spannend, snap dat je even niet meer durft te testen, zolang je het niet weet kun je ook niet een miskraam krijgen, begrijp het helemaal maar ik duim heel hard voor je hoor dat als je de test aandurft het positief is en BLIJFT!!!!!!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4224139 Quote

Hoi,
    had gisteren al een heel verhaal getypt en die was weer niet geplaatst.. grr.. Maar in ieder geval, ik heb nog steeds niet getest en het bevalt mij prima. Gisteren werd ik namelijk wel voor het eerst nieuwsgierig, toen ik een miniscuul druppeltje bloed vond. Verder helemaal niets.. Ik ga er eigenlijk ook wel vanuit dat ik zwanger ben, maar omdat ik nog steeds geen definitieve bevestiging heb, maak ik mij niet druk om zo’n druppeltje. Het kan ook eigenlijk niet anders. Ben nu een week over tijd, dus dan zal het wel zo zijn. Maar wat niet weet, wat niet deert.. Heerlijk.

Maar Linda, goed dat je nu naar de huisarts gaat. Ik had iets soortgelijks, maar dan andersom toen wij voor de tweede gingen. Ik had zo’n beetje om de 3,5 week of minder een cyclus en daartussen door bleef ik ook maar vloeien.
    Toen bij de HA een soort pil gekregen om de boel weer te regelen. Dat lukte kennelijk, want een maand later was ik zwanger.
    Hopelijk lukt het bij jou dan ook. Vind het enorm vervelend voor je. Succes bij de HA.

Meiden bedankt voor jullie steun en ik houd jullie op de hoogte. Het zal in ieder geval de laatste zw.schap worden, want ik vind dan 6 zw.schappen meer dan voldoende..

#4224255 Quote

Jose, ik duim voor je dat je snel een goede zwangerschap hebt meid, ik begrijp dat je je minder zorgen hoeft te maken zolang je niet zeker weet zwanger te zijn.

Ik ben terug van de HA. Ze heeft mijn temperatuurkaartjes bekeken en ondanks dat ik lange cyclussen heb komt er wel steeds een duidelijke eisprong uit en dat is goed. Wat dat betreft is er nog geen reden om me door te sturen naar de gyn tenzij ik dat zelf perse had gewild. Ze verwacht dat het geen probleem moet zijn om dit jaar nog zwanger te worden. We hebben tenslotte al twee kinderen en ik heb in juli een vmk gehad dus zwanger worden moet gewoon lukken. De drukte van een gezin en werk kan ervoor zorgen dat het allemaal wat langer duurt en ook wanneer je er teveel mee bezig bent kan dat een nadelig effect hebben. Alleen deze cyclus zou dan de eerste cyclus zijn waarvan ze zou denken dat ie minder goed is, nu op dag 31 en nog steeds geen eisprong. Maar ik heb al eens eerder een hele lange cyclus gehad van 75 dagen. Al mag ik hopen dat deze niet zo lang gaat worden. Dus ze stelde voor, als ik het daarmee eens was om het dit jaar nog aan te zien en evt dan in januari door te verwijzen naar de gyn maar zij verwacht eigenlijk dat dat niet nodig zou hoeven zijn. Ik hoop het van harte want dat zou betekenen dat je de MMM ingaat. Wel doorgaan met temperaturen want daar zou de gyn naar vragen en dan heb ik dat al gedaan. Het is alleen een heel groot nadeel dat het erg moeilijk timen is met die lange rondes want wanneer ben ik nou vruchtbaar? Nou ja, nog maar even een paar maandjes aanzien en hopelijk is het nu toch eindelijk eens wel raak!!

#4224991 Quote

Nou Jose onwijs gefeliciteerd!!!!
    Meid ik duim/bid/hoop voor je dat allemaal goed mag blijven gaan, want hoe vaak kan het fout gaan………
    Van Harte!!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct