Ik weet wat er door je heen gaat, wij zijn 2x een kindje verloren waarvan 1 te vroeg kwam. Daarna ben ik in verwachting geraakt van onze 3de en ook bij deze kreeg ik weeën met 25 weken, en heb ik een hele tijd in het ziekenhuis gelegen.
Omdat wij al het één en ander hebben meegemaakt, vertellen mensen ons ook al die verhalen wat anderen hebben meegemaakt, dus weet je ook veel ste veel wat mis kan gaan.
Omdat ik medicijnen slik, kunnen die voor afwijkingen zorgen voor ons kindje, je zou dus zeggen, waar beginnen we aan. Maar ons 2de en 3de kindje waren/zijn kerngezond dus dat durven we weer aan.
Een zwangerschap is iets wat je totaal niet in de hand hebt, het leven wat in jou is gaat zijn eigen leven. Het kan goed gaan en het kan mis gaan en dat geld voor iedereen, je hebt evenveel kansen als iedereen, alleen jij zit met vroeggeboorte, en daar zullen ze je streng op controleren. Ik ben gewoon een aantal weken opgenomen geweest, en alles is goed gegaan (ze is zelfs gehaald!!!!)
Voor wie vind jij dat het te vroeg is??? Voor de buitenwereld??? Daar moet je geen rekening mee houden. Je weet dat het eventueel lang kan duren (het zwanger worden en zwanger blijven) ik zou het zelf wel doen, maar dat is mijn persoonlijke mening.
Ik heb in 2008 2 kindjes gehad die allebei overleden zijn, en in 2009 is onze dochter geboren (een jaar nadat de laatste geboren was), ook ik ben inmiddels weer zwanger (ik zeg maar niks tegen mijn ouders die krijgen een hartverzakking) maar ja, wij willen dit graag en daar gaat het om.
Succes en ik ben erg benieuwd
Gr.