Hoi pxdt 44,
Dankjewel voor de felicitatie,het is nog steeds onwerkelijk.
Wat een moeilijke keuze die jullie hebben gemaakt om niet met IVF te starten?
Mag ik vragen waarom?Is het de psychische belasting?Heb je al eerder behandelingen gehad,omdat jullie al zo’n tijd bezig zijn.
Ik ben na 3 IVF behandelingen zwanger geraakt.Ik moet zeggen dat het wel veel van je lichaam vergt,het dagelijks hormonen prikken,zh bezoeken en dan de teleurstelling bij mislukte poging,hoop voor volgende poging,maar ik moet wel zeggen dat ik dolblij bent dat we het gedaan hebben.
Ik zag er ook erg tegenop en weer ook niet of ik het nog een tweede keer zou doen,maar als we de mogelijkheid niet hadden gehad om dit traject in te gaan.Denk ik niet dat het ons spontaan was gelukt.
We hadden er ons wel al bij neergelegd nog voor 1 poging te gaan en dan te stoppen,maar gelukkig hoefde we die keuze niet te maken.En ik hoop nu dat we die de komende tijd niet hoeven te maken.En alles goed blijft gaan met ons wondertje.
Ik hoop dat jullie goed na hebben gedacht over jullie keuze.Ik weet natuurlijk niet hoe het met jullie situatie zit,of er een oorzaak is gevonden enz,maar denk er goed overna.
Liefs suusje