Hoi Inge,
Tymo is nu inmiddels 8,5 maanden. Hij kan vanaf 6 maanden zelfstandig zitten. Hij kan zich optrekken tot stand aan de box, salontafel, ons been, eigenlijk aan alles wat hij te pakken kan krijgen haha. Hij begint zich nu ook langzaam voor te bewegen langs de rand van de box/tafel. Hij kruipt ook achteruit, maar dat vind hij heel frustrerend, dus tijgert hij en door middel van zit/lig/rol beweegt hij zich voort. Tymo is altijd druk met van alles, hij zit nooit een momentje rustig te zitten. Daarom denken wij ook dat hij voordat hij een jaar is, hij kan lopen haha. Het enige jammere is dat hij het woord ‘nee’ nog niet begrijpt, daar is hij te klein voor, dus dat maakt het wel lastig haha. Tymo kan ook al aardig brabbelen, maar de laatste twee weken is hij weer continu heel hoog aan het gillen, dat vind hij prachtig.
Wij hadden de mazzel dat we in een huurwoning zaten, dus geen huis hoefte te verkopen voordat we een nieuw huis gingen kopen. Morgen gaan we verhuizen, dus Tymo is al drie dagen bij mijn ouders en hij is inmiddels wel een beetje van slag. Vervelend om te zien, ook al weet ik dat dit even niet anders kan en het beste is voor hem.
Inderdaad jammer dat mensen af en toe met zo’n veroordelende blik naar je kunnen kijken. Ik vind het vooral irritant omdat sommige mensen dan niet willen geloven dat wij hier echt bewust voor gekozen hebben. Maja, wij zijn gewoon lekkere jonge moeders, die nog heel flexibel zijn, snel weer terug in vorm komen en als de kinderen straks tieners zijn, kunnnen wij ze nog steeds prima volgen met onze begin dertig jaar haha.
Nou ik ga weer snel verder met inpakken, wat dat moet hoognodig gebeuren!
Liefs,
Mar