Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1468352 Vraagje Over Ongesteldheid

• Auteur

Ik ben vorige maand gestopt met de pil en daarna ook weer echt ongesteld geworden. De eerste paar dagen had ik matig bloedverlies, wel al zoveel dat ik een tampon gebruikte. Twee dagen daarna werd ik echt heftiger ongesteld. Vanaf welke dag moet ik nu rekenen dat mijn ongesteldheid ‘officieel’ is begonnen? In verband met het berekenen van de ovulatie.

Wie weet raad!?

Groetjes Koekie

#4223705 Quote

Volgens mij vanaf de eerste dag dat je bloedverlies had. hierbij moet je ook de lichte vorm van bloedverlies mee tellen.

groetjes hilda

#4223709 Quote

klopt!

#4223721 Quote

hoi koekie,

je moet rekenen vanaf de eerste dag van je menstruatie. dus ook al zijn die dagen wat minder.
    succes met zwanger worden

#4223732 Quote

gewoon vanaf de 1e dag dat je bloedverlies hebt. Het maakt niet uit of dit veel of weinig is!

#4223751 Quote

Ja ik denk ook de 1e dag dat je bloed verloren hebt.

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4223759 Quote

Dus vanaf de eerste dag tellen. Oke, bedankt Hilda29. Ik zie trouwens dat er meer mensen gereageerd hebben, maar krijg de berichten niet te zien. Heel vreemd!

#4223767 Quote

klopt gewoon eertse dag waar je bloedverlies hebt hoe licht en weinig dan ook.

#4223795 Quote

In het ziekenhuis vertelde ze me dat er bij het berekenen van een zwangerschap rekenen vanaf de dag dat je echt menstrueert dus met helderrood bloed. Dat is het enige wat ik je kan vertellen.

Succes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct