Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1468449 Zwangerschapskleding

• Auteur

Hoi allemaal,

waar kopen jullie je zwangerschapskleding? Ik ben nu bij prenatal en miss etam geweest, maar vind het zo truttig (althans hier in het dorp…). En zeker voor de grotere maat (44-46) vindt ik het moeilijk om iets te vinden. Iemand tips?

groetjes mirjam

cass85
    Bijdrager
    #4223900 Quote

Je kunt ook zwangerschapskleding kopen via internet. Ik heb bijvoorbeeld wat kleren gekocht bij Wehkamp.

Succes ermee.

#4223986 Quote

Het is niet makkelijk om “leuke” kleding te vinden tijdens de zwangerschap…….en zeker niet als iemand net als ons toch even een wat grotere maat heeft. Kwestie van rondsnuffelen is mijn mening. De ene winkel heeft maat 42 en die past als 44/46 en andere winkels hebben dat weer andersom (krijg je emobuien van, haha). Ik slaag dus niet echt bij één winkel, maar C&A een truitje, miss etam een spijkerbroek en dan bij de V&D (nooit verwacht) bij de grotere maten leuke rokken.
    Heel veel succes en inderdaad op het internet kan je ook leuk shoppen.

#4224009 Quote

Misschien bij Esprit.nl ik weet niet tot welke maat dat is. Maar de kleding is wel leuk

linn1984
    Bijdrager
    #4224021 Quote

H&M ben ik goed geslaagd!

#4224050 Quote

Ik zie inderdaad dat er bij H&M aardig wat grote maten tussen zitten dus dank je wel linn1984……en bij Esprit.nl gaat het tot maat 44 volgens mij dus dat is een kwestie van passen.

#4224232 Quote

dank jullie wel! ik ga gelijk even online shoppen:-)

#4224345 Quote

Ik heb bij babydump een hele leuke broek van mamalicious gekocht.
    Heb zelf ook een grote maat. En de broek was ook helemaal niet duur 30 euro
    Ik heb ook een leuke broek bij miss etam gehaald.

Succes

#4224352 Quote

nou ik heb 2 shirtjes bij wehkamp besteld. 2x positiemode van c 7A (wist niet dat ze dat daar hadden) en 1x iets in een grote maat. Babydump ga ik van de week heen, is om de hoek.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct