Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1468505 Ben Ik Weer

• Auteur

Hoi dames!

Ik weet niet of jullie het nog weten maar ik had al 2 keer eerder iets geplaatst. Dit ivm licht bloedverlies rond mn NOD en wanneer ik zou kunnen testen na een innestelingsbloeding.
    Nou heb ik vorige week dinsdag een test gedaan en die was negatief. Maar de ongesteldheid kwam maar niet dus vanmorgen weer een test gedaan, en en en
    HOERA!!!!!! 2 STREEPJES!!!
    ik ben gewoon zwanger! ik kan het niet geloven! had het echt niet verwacht deze maand en toch gelukt! wat geweldig! Ook weer heel erg spannend natuurlijk, maar ik probeer gewoon te genieten! Kan niet wachten tot de echo, dat ik het echt met eigen ogen kan zien!
    ik wilde t ff kwijt!

#4223865 Quote

Gefeliciteerd!!!!
    Nou hopen dat je besmettelijk bent ; )) (hier ook een nod en negatief…..en geen ongi…)

Genietze, en hopenlijk kan je snel met eigen ogen zien wat voorn moois er in je buik zit!!!!
    Liefs

#4223904 Quote

Hartstikke tof meid gefeliciteerd op naar die datum voor jullie allereerste echo die blijft toch speciaal hé dan pas zie je echt wat er in je buik groeit.
    Heel veel geluk

liefs

#4223940 Quote

he meis gefeliciteerd. ga er zeker van genieten want voor je het weet heb je de kleine in je armen.

en dan gaat het nog harder, laat je lekker verwennen door je mannetje.

gr mama van sharon

#4223944 Quote

ik ga even mijn scherm een knuffel geven in de hoop dat dit aansteekt en ik ook snel zwanger mag zijn.

meid van harte gefeliciteerd en geniet ze

groetjes
    charles

#4223955 Quote

van harte gefeliciteerd!
    genieter ervan!

xx sas

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4223964 Quote

Gefeliciteerd hoor!! Wanneer ben je uitgerekend?

liefs griet

#4223970 Quote

gefeliciteerd. geniet ervan. nu alle andere meiden nog inclusief ik.

groetjes hilda

#4224026 Quote

Geweldig!! Gefeliciteerd…..

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct