Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1468507 Hoera

• Auteur

HOERA!!!
    Ook mama nmr 2 is zwanger! Echt geweldig! Kan de lach niet van mijn gezicht krijgen! 😀
    Het is pas 5.5 week, dus het is nog even spannend en afwachten of alles goed gaat.. Maar ik wilde het toch ergens kwijt! En ook nog even onder een andere naam natuurlijk! (goed idee!!)

#4223897 Quote

hey!

gefeliciteerd!! jaaahooo! dus voor jou moeten we nog 6,5 week wachten voordat we weten wie je bent??

nou, geniet ervan!

#4223907 Quote

Gefeliciteerd!
    het lijkt wel besmettelijk zeg! al 2 zwanger en zoals te lezen ik misschien dus ook weer…
    Misschien dat ik vanavond nog een keer ga testen.
    Heb vrijdag voor t laatst getest. Ik weet niet of dat te dicht op elkaar is….weet iemand dat? maar ik wil het gewoon weten. weet ik tenminste waar ik aan toe ben.
    Nou geniet er van in ieder geval!
    Liefs

#4223909 Quote

Gefeliciteerd!
    het lijkt wel besmettelijk zeg! al 2 zwanger en zoals te lezen ik misschien dus ook weer…
    Misschien dat ik vanavond nog een keer ga testen.
    Heb vrijdag voor t laatst getest. Ik weet niet of dat te dicht op elkaar is….weet iemand dat? maar ik wil het gewoon weten. weet ik tenminste waar ik aan toe ben.
    Nou geniet er van in ieder geval!
    Liefs

#4224078 Quote

Volgens mij zit Mieka er stiekem tussen… bij de zwangeren!! Die heb ik al lang niet meer gezien….

#4224083 Quote

Tammy is ook kwijt….

#4224214 Quote

Grappig Babette, ik had dezelfde twee in gedachten…..

#4224228 Quote

1 ding weet ik zeker.. en dat ik dat ik niet tammy of mieka ben.. dus nog maar even doorgokken

#4224346 Quote

Sonja is ook stil!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct