Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1468616 Helaas Weer Opnieuw Beginnen

• Auteur

hallo,
    helaas zit er ook in deze maand geen zwangerschap in. ben namelijk weer ongesteld geworden. ik vraag me af of het normaal is. deze maand een cyclus van 16 dagen. vorige maand al een cyclus van 11 dagen en de maand daarvoor 37 dagen. ik wacht het nog even af anders ga ik toch maar even naar de huisarts. 3 maanden terug nog een uitstrijkje gehad dus dat hoeft nu in iedergeval niet. maar ik mag toch aannemen dat als je 11 maanden gestopt bent met de pil er nu toch wel regelmaat in mag komen.
    nou ja op naar de volgende ronde al word ik hier wel moedeloos van.

groetjes hilda

wonder2011
    Bijdrager
    #4223982 Quote

Hoi Hilda,

vervelend dat je weer ongesteld geworden bent.Het kan heel goed zijn dat je een onregelmatige cyclus hebt en dat je dmv tabletten die je voorgeschreven krijgt bij arts een regelmatige cyclus krijgt.Bij onregelmatige cyclussen kan het ook zo zijn dat je minder eisprongen oer jaar hebt.Dus ook minder vaak per jaar vruchtbaar bent.Ik zou gewoon even contact opnemen met je HA.

Succes!!
    Gr. Suusje

#4224051 Quote

Balen! Ik zou idd even langs de ha gaan. Al kan je onregelmatige ongi misschien geen kwaad, je weet nooit zeker! En als je pillen krijgt voor meer regelmaat, ben je er zelf ook mee geholpen!

#4224056 Quote

ik ga morgen naar de huisarts. ik zal nu wel moeten omdat ik ook al een aantal dagen misselijk ben dacht ik vanmiddag ach laat ik nog eens een test doen. de test was positief maar durf niet te hopen omdat 2 uur later met een andere test van een ander merk negatief was en omdat ik last heb van bloedverlies en menstruatie pijn. ik denk dat ik een miskraam heb ik hoop morgen meer te weten.

#4224058 Quote

sterkte meid.
    hopelijk heeft de ha morgen een positief bericht voor je.

#4224131 Quote

Hey meid, wat vervelend zeg… maar ik zou inderdaad even naar de HA gaan.. om even te controleren of het echt een miskraam is…

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct