Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1468636 Voelen Jullie De Baby Al

• Auteur
  • tamjo
    Bijdrager

Hallo

Ik vroeg me af of jullie de baby al voelen bewegen? Ik ben nu 18 wk 2 dgn zwanger van mijn eerste kindje. Wil het zo graag voelen. Voel al wel een paar keer wat plopjes links in mijn buik maar ik vraag me af of dit mijn kindje is of mijn darmen. Ik hoor graag jullie verhalen.

Liefs tamjo

#4223997 Quote

Ooooh ik weet wag je bedoelt. Ben nu 18 weken en 5 dagen en voel soms een plopje en weet ook niet of t nou de baby of m’n darmen zijn. Soms denk ik wel dat t de baby is. Spannend hè
    Ben oom benieuwd naar de andere verhalen!!

#4224002 Quote

Ik ben nu 21,2wkn en het begon idd met plopjes bij mij…nu wordt het steeds duidelijker.
    Als mijn vriend ´s morgens zijn hand op mijn buik leg gaat ze helemaal te keer, echt heel lief.

ik denk idd dat jullie plopjes, jullie kindjes zijn 🙂
    geniet ervan!

liefs
    nicole

tamjo
    Bijdrager
    #4224003 Quote

Yeah!!!! Kan niet wachten tot ik het echt 100 % zeker weet.

#4224016 Quote

hey,

Ik ben nu 18wk 6dgn, en ik voel haar echt al heel duidelijk. Dit zijn mijn darmen absoluut niet meer.
    Ik denk dat als je denkt dat het je kindje is dat het ook zo is.
    Mijn zus gaf mij een leuke tip. na het eten rustig op de bank en dan afwachten. Jij hebt gegeten dus krijgt energie en je kindje ook! Ik voel haar dan ook echt heel duidelijk! Het is zo ongelooflijk prachtig om te voelen !!

Liefs

#4224065 Quote

Hey,

Ja ik voel de kleine al sinds dat we 16 wk waren erg vroeg en ja dat waren ook die rare dove plopjes nu heeft het al voetbalschoentjes aan alleen kan mijn man het nog niet zo goed voelen.

groetjes

#4224067 Quote

Ik was deze keer heel vroeg…voelde dit kleintje met 13 weken al. Maar het is ook mn derde dus dat maakt wel uit en van enige stevigheid in mijn buik is (helaas) ook geen sprake wat het ook weer makkelijker maakt… de eerste voelde ik met 17 wk, 2de met 15wk.
    Nog even en je weet zeker dat die plopjes je kleintje is!

tamjo
    Bijdrager
    #4224172 Quote

Dankjullie wel. Inmiddels uit mijn omgeving ook al meiden die zeggen dat het het echt is. Vind het zo bijzonder en weer een nieuw iets! Mooi hoor. Morgen ook weer naar de Vk om t hartje te luisteren. Ik ga lekker genieten van de schopjes in mijn buik.

Liefs tamjo

#4224205 Quote

Hoi,

Ik voelde de kleine al rond de 14-15 weken. Het is voor mij de 2e, dus dan herken je het inderdaad sneller. Als ik ’s avonds in bed lig, leg ik mijn handen op mijn buik en dan meld de kleine zichzelf al vrij snel. Ook overdag als ik bezig ben, ga ik hem/haar steeds vaker voelen. Echt genieten!

GR Ingrid

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct