Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1468756 Zwanger

• Auteur

Hoii

Ik ben nu bijna een week overtijd, en twee testen gedaan van de kruidvat, beide negatief!

Kan het toch zijn dat ik zwanger ben…?

#4224108 Quote

pffff, zou misschien kunnen, bij late eisprong.
    Evt een duurdere test er tegenaan gooien en/of huisarts advies vragen….

Hier “gelukkig”nog maar 4 of 5 dagen negatief overtijd!

Succes!!

#4224114 Quote

Zou het niet weten, heb zelf gister een test gedaan van kruidvat en die was een dag tevroeg maar hij gaf toch al aan dat ik zwanger was. Die van cb werken wel heel goed.

succes en ik hoop dat ie binnenkort een dikke positief is.

Gr.

#4224129 Quote

Hoelang ben je al gestopt met de pil dan??

#4224243 Quote

bind je er niet op vast ging bij mij ook zo met die testen van de kruidvat maar toch steeds niet zwanger volgens mij werken ze wel goed.
    succes

liefs

Bloempje27
    Bijdrager
    #4224357 Quote

Alle testen die je kunt kopen zijn altijd betrouwbaar. Ik heb nooit anders gebruikt dan kruidvat. Ik vond dat echt supertesten. heel gevoelig en duidelijk.
    Waarschijnlijk heb je een langere cyclus en een late eisprong.

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4224813 Quote

Al nieuws Anne? Ben het verder met Bloempje eens, de kruitvat testen (2 voor € 5,-) zijn prima, volgens mij ook gevoeliger dan CB. Heb er twee weken geleden positief mee getest, 4 dagen voor NOD. Misschien heb je i.d.d. een late eisprong gehad of maak je nog niet veel HCG aan. Of je bent ‘gewoon’ overtijd, kan natuurlijk ook nog:-(

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct