Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1468773 Steken

• Auteur

Goedemorgen dames,

Ik kreeg gisteren ineens scherpe steken rechts in mijn liesstreek. Of ik nu ging zitten of ging lopen het maakte geen verschil. Na een tijdje trok het weg maar ook weer een tijdje later waren ze er weer. Nu voel ik het een beetje zeuren aan de linkerkant maar dan meer een 5 cm uit mijn liesstreek. een eisprong kan het niet zijn. Die heb ik rond de 25e september gehad. Mijn NOD is zondag pas, dus ook daar verwacht ik niet te veel van. Aangezien mijn cyclus varieert tussen de 27 en 29 dgn.
    Iemand een idee wat het dan wel kan zijn??

#4224128 Quote

Misschien innesteling weet niet of dat ook steken geeft.. voor de rest zou ik het niet weten..

#4224226 Quote

Goh heb ik ook.
    Ik zit al op internet te zoeken over innesteling
    blijkt dat je dit wel kan voelen ik bel de huisarts maar even dan weet ik het zeker.

groetjes Iris

#4224242 Quote

ik heb dat de laatste 2 keer ook gehad en ben er ook nog niet achter hoe dat nou komt.
    dus als jullie er achter komen…

#4224401 Quote

Ik heb dit wel gehad, volgens mij ook innesteling, en ik ben zwanger, ik hoop dat dit voor jou ook zo mag zijn!!!! Maar ja dat kan ik je natuurlijk niet met zekerheid zeggen.

Gr.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct