Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1468779 Verbetering Van Het Forum Gevraagd

• Auteur

Hoi Allemaal,

Onderstaande heb ik verstuurd naar de beheerders of wat dan ook van deze site. We lopen allemaal tegen dezelfde klachten aan mbt het forum. Ik hoop dat er nu wat aan gedaan wordt. Ik heb al een keer eerder dit aangekaart maar niks gehoord ondanks dat er staat dat het streven er is om binnen 3 dgn te reageren.

Kunnen jullie het forum niet iets toegankelijker maken?? Nu zie je vaak niet of je reactie geplaatst is en dan ineens staat het er 3 of 4 keer. soms geeft een onderwerp een aantal reacties aan maar die zijn niet zichtbaar en na een poosje ineens wel. je kan eventuele typfouten niet meer wijzigen enz enz. Zo kan je bijv iemand ook geen privebericht sturen oid. Andere sites hebben wel een makkelijk toegankelijk forum. Kan hier iets aan gedaan worden??

Tevens is de laatste mamaclub tot mei 2011 zichtbaar, maar degene die nu zwanger zijn horen in juni thuis. Kan deze aangemaakt worden zodat de zwangere dames daar ook gezellig kunnen kletsen

MVG debbie

tamjo
    Bijdrager
    #4224141 Quote

Goed gedaan,

Ik hoor bij het forum mrt 2011 maar idd loop ook vaak tegen deze problemen aan. Hopelijk lossen ze het snel op en maken ze voor de juni 2011 mama’s ook een forum.

Gr Tamjo

#4224217 Quote

En ook dat ze de nieuwste berichten weer als eerste ofwel bovenaan zetten. Dan verhuizen we niet telkens naar achteren. Was vroeger wel zo…

#4224241 Quote

well done debs 🙂

#4224394 Quote

goed bezig!

#4224417 Quote

Ik heb dat ook al meerdere keren gedaan, maar het heeft gewoon geen zin. óf je krijgt helemaal geen reactie óf je krijgt een reactie dat er aan gewerkt wordt, maar dit zeggen ze al anderhalf jaar. Ik heb de moed en het vertrouwen allang opgegeven dat dit forum net zo fijn gaat werken als het oude dat er tot 2 jaar terug was…..

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

leentje86
    Bijdrager
    #4225497 Quote

ja echt jammer dat het vorige forum er niet meer is… dit werkt echt voor geen meter, heb ook al meerdere keren contact gezocht, maar kreeg pas erg laat een reactie (dit was toen omdat ik niet kon zien wat ik typte, ook erg vervelend)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct