Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1468814 Bij De Huisarts Geweest

• Auteur

Hallo,
    Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest inverband met een positieve test en daarna een negatieve test. Daarbij heb ik ook last van bloedingen en menstruatie pijnen. Het eerste wat de arts zij gefeliciteerd een streep is een streep dus er is hcg hormoon vastgesteld. toen ik over de bloeding begon zei hij dat ik moet afwachten. gevraagt om een bloedtest deze is niet verricht omdat het hormoon al in mijn urine te zien was. moet nu volgende week terug komen met ochtend urine om dan nogmaals te testen. weer afwachten dus. ik hoop het zo. wel gaf hij aan dat de test wel wat vroeg was uitgevoerd maar dat het niet onmogelijk was.
    de reden dat ik de test zo vroeg had uitgevoerd is omdat ik elke dag misselijk ben en geen controle heb over mij menstruatie erg onregelmatig. daarnaast heb ik hoofdpijn en gevoelig borsten.
    ik blijf hopen

groetjes hilda

#4224166 Quote

Pfff nog een week wachten!
    Duimen voor volgende week.
    Liefs

#4224167 Quote

Pfff nog een week wachten!
    Duimen voor volgende week.
    Liefs

#4224240 Quote

zeker pfffff weet je nog niks doe je toch over een paar dagen zelf nog een testje knap als je nog een week kan wachten.
    hou ons op de hoogte spannend hoor

liefs

#4224250 Quote

ik heb dit ook gehad.. test positief, toen 2x negatief toen weer positief.. 2 dagen gebloed (anders als ongesteldheid) huisarts zei bij mij ook een 2e streepje is zwanger. maar hij wist t ook niet zeker pffffffff moet nu over anderhalve week voor een echo maar jah. duurt zooooooooooooooolang en hoop t zo hard dat het zo is..

#4224257 Quote

mariettebl,
    even een vraagje voor jou had jij bij dat bloedverlies ook een soort menstruatie pijn of voelde je helemaal niets. en wat zijn jou klachten wat betreft zwangerschapverschijnselen.

groetjes hilda

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4224268 Quote

Jeetje dames veel sterkte met het wachten.. Ik zou gek worden haha..

#4224393 Quote

wat moeilijk zeg! heel veel succes! ik help je duimen!

#4224947 Quote

Wow! Ik hoop dat je zwanger bent! Ik zal voor je duimen!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct