Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1468879 Raar Zeg

• Auteur

Hoi allemaal

26 augustus heb ik mijn spiraaltje laten verwijderen omdat deze niet op de juiste plek bleek te zitten ik heb toen met de gynaecoloog besproken om weer aan de pil te gaan.maar die heb ik gestaakt omdat ik met mijn gezondheid kwam te zitten.
    28 augustus ongesteld geworden maar tot de dag van vandaag nog niet weer, ik zit nu op dag 39.
    Ik weet dat ik normaal een cyclus van 5 weken heb
    Als ik niet ong werd op die dag teste ik positief,
    Ik had vorige week een dikke plak slijm net behangplaksel bij het afvegen en nu steekjes links onder in mijn buik gevoelige borsten en wat vaker plassen en moe maar een eiprong heb je toch niet 4 weken na je ong.
    Ik heb net getest was negatief. Heb ik dan toch te vroeg getest?

#4224233 Quote

o vergeten te zeggen we hebben voor ik dat slijm verloor wel 2 keer onbeschermd gevreeen

#4224237 Quote

tsja moeilijk even afwachten en over een paar dagen nog een keer testen zou ik zeggen en anders even naar de huisarts.

wonder2011
    Bijdrager
    #4224407 Quote

Tja denk inderdaad afwachten.
    En over paar dagen nog een keer testen als je nog niet ongi bent geworden.

#4224473 Quote

Ook ik zeg afwachtend, al is dat o zo moeilijk. geduld wordt erg op de proef gesteld.
    succes

hilda

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct