Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1468935 Trek In Zoetigheid

• Auteur

Hallo dames,

Hebben jullie ook ervaring in trek in zoetigheid in je zwangerschap? Ik heb ontzettend trek in lekkere dingen zoals chocola, lekkere banane schuimpjes, kit kat. Echt van alles wat maar ongezond is!

Help!

#4224307 Quote

Bij de eerste kon ik hele dozen met negerzoenen achter elkaar op eten. Bij de tweede waren het kerstomaatjes met zout en nu eigenlijk niets raars.

#4224339 Quote

Met vlagen. Nu valt t wel mee, maar paar weken geleden vrat ik chocola. Dat was geen eten meer hoor hihi.
    Nu is het iets minder. Alhoewel ik nu wel iedere dag minstens 1 speculaasje moet eten whahaha.

Snoep ze!

#4224355 Quote

ik ben altijd al verslaafd geweest aan kruidnootjes en chips. ik moet me soms echt inhouden. je moet nou eenmaal ook tijdens de zwangerschap op je gewicht letten.

verder valt het allemaal wel mee.

#4224356 Quote

haha inderdaad. ik heb er de laatste week ook eerg veel last van. alles wat zoet is is onveilig haha.

#4224373 Quote

lekker al die dingen, helemaal nu er weer alleemaal lekkers in de winkel ligt!! Ik heb s’avonds vaak trek in hartigheid, stukje kaas of worst.

#4224522 Quote

De zoete snoep moeders krijgen volgens de bakerspraatjes toch meisjes? Enfin, wat is waarheid?

Ik ben ook een snoeper, hangt van de bloeddruk af wat bij laag drop bij normaal tum tum duidelijk!

reisa
    Bijdrager
    #4224590 Quote

Dat zou hier wel kloppen. Veel zin in zoetigheid en derde dochter. Maar het is het eerste bakerpraatje dat klopt voor mij.

#4224640 Quote

Ik heb ook veel zin in zoetigheid vooral gebak.

Dit had ik bij mijn vorige zwangerschap ook en we hebben toen een zoon gekregen!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct