Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1468938 Welk Wasmiddel Voor De Kleertjes

• Auteur

Hallo,

Ik ben inmiddels bijna 30 weken zwanger van mijn eerste kindje, een meisje 🙂
    Nu wil ik beginnen met de kleertjes te gaan wassen. Hebben jullie echt een speciaal wasmiddel en/of wasverzachter hiervoor gekocht?

groet Paulien

#4224295 Quote

hoi

had ik bij de eerste wel gedaan maar bij de andere twee niet. gebruikte alleen geen wasverzachter maar wel de gewone wasmiddel.

#4224297 Quote

hoi paulien,
    ik ben kraamverzorgster geweest en ik heb altijd aangeraden om de kleertjes te wassen met neutral en geen wasverzachter gebruiken. dit omdat het huidje van je baby erg gevoelig is.

#4224316 Quote

hoi paulien,

ik gebruikte bij de eerste 2 ariël sensitive met wasverzachter van robijn (de witte) die combinatie is heerlijk! en lekker zacht (beide sensitive) en dit ga ik bij de 3e wij krijgen ook een meisje weer doen!
    succes!
    lfs!

#4224342 Quote

Wasverzachter mocht je niet gebruiken in het begin. Wasmiddel gebruik ik hetzelfde als bij ons.
    Veel plezier met wassen

Groetjes

Cheri
    Bijdrager
    #4224376 Quote

ik gebruikte (en gebruik nog steeds) ook Neutral.
    omdat hier geen parfum en andere middelen bij zijn gedaan leek dit mij de beste keuze. Geen risico’s
    Werkt goed.
    Wel gebruik ik ook een hypoalergeen wasverzachter.

groetjes

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #4224387 Quote

Ik gebruikte bij onze eerste en straks bij deze ook weer gewoon ons eigen wasmiddel. Want je gaat straks ook echt geen aparte wassen draaien met alleen maar kleertjes van de baby.

Mijn eigen ervaring met Neutral is trouwens niet positief. Het is wel hypo-allergeen, maar dat wilt niet zeggen dat je er geen allergische reactie op kunt krijgen! Ik reageer er zelf dus wel allergisch op.

Voor de lekkere babygeur in de kledingkast van mijn zoontje gebruikte ik trouwens wel geurbuiltjes van Zwitsal. Heerlijk!

Succes met wassen!

reisa
    Bijdrager
    #4224436 Quote

Ik gebruik gewoon mijn eigen wasmiddel en geen wasverzachter (doe ik nooit). Dan weet je gelijk of je baby tegen jullie eigen wasmiddel kan en gaat de babywas gewoon bij de rest.

#4224558 Quote

heb in het begin neutral wasmiddel gebruikt. ook omdat mijn dochter eczeem had. nu is ze 2 en gebruik ik gewoon ariel.

gebruik nooit wasverzachter voor een klein babytje

succes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct