Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1468938 Welk Wasmiddel Voor De Kleertjes - pagina 2

• Auteur
  • reisa
    Bijdrager
    #4224436 Quote

Ik gebruik gewoon mijn eigen wasmiddel en geen wasverzachter (doe ik nooit). Dan weet je gelijk of je baby tegen jullie eigen wasmiddel kan en gaat de babywas gewoon bij de rest.

#4224431 Quote

ik gebruikte bij de 1e voor de 1e was neutral en geen wasverzachter. Maar doe dat deze keer niet! gebruik gewoon onze eigen wasmiddel en dan geen wasverzachter!
    Idd, de was van de baby zit onderhand gewoon tussen de andere was, anders blijf je wassen draaien!

#10257760 Quote

Beste Paulien, 

Ondertussen zijn het denk ik geen baby’s meer! Maar ik heb toch nog een goede website gevonden over wasmiddelen voor baby’s, Genaamt: https://wasmiddeltest.nl/beste-wasmiddel-voor-baby/ 

Ik denk dat ik hiebij velen van jullie heb geholpen. 

Met vriendelijke groet,

Jor

#10257775 Quote

Hallo, 

Ik gebruik puur van Albert Heijn. Zit ook geen rommel in, en een stuk goedkoper als Neutral.

Succes 

#10257802 Quote

Je kan je eigen wasmiddel gebruiken maar dan moet je ipv wasverzachter azijn gebruiken dan is het volledig gereinigd. Is zelfs een aanrader als je kindje eczeem heeft. 

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen