Meid, ik lees je verhaal nu pas. Hoop dat je mijn reactie nog leest. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is de knop om te zetten, maar ik hoop toch dat je iets van mijn positiviteit wilt hebben…
Ik ben voor de derde keer zwanger (derde kindje op komst) en heb altijd enorm last van mijn vaten. Maarja, denk ik dan, dat is voor 9 maanden het resultaat is liefde voor de rest van mijn leven!
Alle vervelende verhalen sla ik af. Je hoeft niet beleeft te luisteren. Als mensen reageren op mijn manke lopen en vragen naar het verhaal, zeg ik: bedankt voor je interesse, maar zie je niet hoe mooi mijn buik is, laat mij alsjeblieft op mijn roze wolk zitten.
Er leeft een wondertje in je! Wees je ervan bewust dat je nu al verantwoordelijk bent voor dat wonder. Doe waar je plezier in hebt, geniet van leuke dingen.
Ik besef me echt dat niet elk woord in mijn verhaal je aan zal staan, maar ik hoop je te besmetten met positieve energie. Ookal ken ik je niet, ik gun je van harte 15 prettige(re) weken toe.
Sterkte en probeer te genieten. Ergens is een lichtpuntje, ook in tijden van pijn.
Een warme knuffel voor jou! Annemieke