Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1469127 Eisprong

• Auteur

Goedemorgen dames,

Volgens mij heb ik maandag mijn eisprong gevoeld. Had ook wat meer slijm s’avonds (waar je draden van kun trekken, sorry voor details)

Maar als je meer slijm hebt is dat een teken dat de eisprong is geweest of nog moet komen? Het slijm is nu weer wat minder geworden.

Wij hebben zondagochtend geklust en maandag en dinsdag is het wegens tijdgebrek niet gelukt. Zijn we dan te vroeg geweest??

#4224483 Quote

Als je draden kunt trekken ben je op zn vruchtbaarst. Je slijmvlies is soepel en makkelijker doordringbaar voor de zaadcellen. Je hebt dus grote kansd op bevruchting…

Als je homie sterk zaad heeft om het zo maar even te noemen… dan ben je mooi op tijd geweest en is het juist goed. Helaas kun je er nu niet standaard vanuit gaan dat je ook een goeie zwangerschap zal hebben… Het is goed om een dag voor je eisprong gemeenschap te hebben, maarhet is afhankelijk van de sterkte van het zaad en of de deling goed gaat, of het een zwangerschap gaat worden.Succes met afwachten komende 2 week.
    Zal voor je duimen.

#4224486 Quote

Ok dank je nu is het me een beetje duidelijk… Dus er is nog wel een kansje… We wachten gewoon af…

#4224497 Quote

Zeker wel kansje hoor, een hele goeie zelfs, ben een keer zwanger geworden van 2 dagen voor de eisprong, ze zit nu lekker te spelen hier in de woonkamer.

Succes met de komende 2 spannende weken………:-)

Gr.

Bloempje27
    Bijdrager
    #4224616 Quote

Een dag voor je eisprong ben je het vruchtbaarst! Dus je zit helemaal goed. Als je na je ongie om de twee dagen vrijt tot voorbij je ei dan liggen er genoeg zaadcellen klaar om te bevruchten, niet dat dat de kans dan 100% maakt, maar je vergroot de kans er aanzienlijk mee. Bedenk: van die 20 miljoen is er maar eentje nodig om je zwanger te maken, dus je mag zeker hoop hebben. Toch moet je niet wanhopen als het niet zo is. Zelfs als er een bevruchting is opgetreden kan er nog vanalles gebeuren. Veel eitjes worden wel bevrucht, maar nestelen niet in. Dus geef het wel even de tijd.

Ik hoop natuurlijk voor je dat het dit keer raak zal zijn! Succes met de wachtweken.. die duurden voor mij altijd zo lang!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct