Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1469133 Doen De Bam Ers Nog Mee Op Dit Forum

• Auteur

Ik heb net met veel interesse de berichtjes van de (aanstaande) BAM-ers gelezen. Echter, vanaf 16 sept. geen berichtjes meer? Kan natuurlijk zijn dat iedereen het heel druk heeft, maar misschien doen er inmiddels geen BAM-ers meer mee op dit forum?

Gr. Hoop30

#4224647 Quote

ha Hoop30 ik had ook al een toppic geopend maar ook geen reactie was heel benieuwd hoe het met hun gaat en met hun keuzes vind het zo knap als je dit alleen wilt doorstaan!!!

#4224672 Quote

Ik zit juist in de orienterende fase en het leek me fijn om het daar met andere (aanstaande) BAM-ers over te hebben. Ik hoop dat er nog reacties komen, want ben net als jij erg benieuwd hoe het met hun gaat!

#4224788 Quote

Dus jij zit er ook over te denken???
    Geweldig ik vind dat je de ware Jacob altijd nog kunt tegen komen maar een biologische klok stopt ooit een keer met tikken.
    Hoe veel mensen zijn er niet die gaan scheiden en dan weer iemand tegen komen met kinderen!!! maar dan heb je altijd de ex met omgang enz.
    Ik ben zelf gelukkig getrouwd en heb een dochter van 1,5 jaar dus ik hoef niet voor die keus te staan maar ik vind het super dat je er over na denkt.
    Succes met je keus en als alle factoren er zijn om je kindje alleen op te voeden zou ik zeggen GA ER VOOR!!!

#4224814 Quote

Mij plannen beginnen steeds concreter te worden. Ik heb op zich nog de tijd (ben pas 30) maar ik heb al zo lang een kinderwens! Ben het gewoon zat om te wachten! Eerst nog wat praktische dingen regelen (huis te koop zetten en een grotere woning vinden), waaronder het vinden van een donor natuurlijk. Ik heb niemand in mijn omgeving aan wie ik het kan/wil vragen, dus dat lijkt me ook nog een heel gedoe. Maar ik ben er, ondanks af en toe wat onzekerheid, helemaal klaar voor! Vind jouw reactie op het hele BAM-schap ook super. Heb zelf ook nog geen negatieve reacties gehad (behalve terughoudendheid van mijn ouders). Dank voor je steun!

#4224970 Quote

ik denk dat het voor ouders altijd moeilijk blijft die zien natuurlijk liever het totaal plaatje!!!
    super dat je het eigenlijk wel ziet zitten.
    Ik ben kraamverzorgster en zie vaak gezinnen waar de vader er wel is maar net zo goed er niet had kunnen zijn omdat ze niks doen en die vrouwen lukt het ook dus dan kan iedereen het toch!!!!

graag gedaan!!!;)

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4225239 Quote

Hoi Hoop30,

Ik kan je redenatie ook helemaal begrijpen!
    Er zitten ook bam-ers op het zwangerforum, die hebben dus ook al ervaring, misschien kun je daar ook een topic openen!
    Wens je veel succes met alles!
    Groetjes MJ

#4225245 Quote

Dank voor de tip! Ga ik daar ook eens kijken.

Hoop30

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct