Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wordt er al door geslapen?

• Auteur
  • manon22
    Lid

Jelle is geboren op 15-08 2010 en eigenlijk ben ik het nu al zat om er s nachts uit te gaan. Onze oudste sliep na 6 weken al door. Een fles met alleen voeding voor hongerige baby’s mag niet echt baten. Nog 2 maanden en dan kan er pap bij. Hopelijk helpt dat, maar ik hoop dat ie voor die tijd al door slaapt.

Manon

#4470737 Quote

onze dochter is geboren in nov 2010 het eerste ander half jaar sliep ze als de beste, als baby moest ik de wekker zetten voor de nacht voeding
    later ben ik begonnen met brinta in de opvolgmelk
    heb dat wel iets eerder gedaan dan normaal
    maar eerst een klein beetje (niet te dik) en voor de laatste fles deed ik het en na het warm eten (kreeg ze als extra een fles pap ze sliep daardoor lekker door
    nu is het heel anders een fles melk met of zonder pap wilt ze echt niet meer, en met ander half is ze ook van de opvolg melk af ze eet slecht maar beetje bij beetje eet ze warm en een toetje,dan flesje limonade en naar bed ( op het moment met valdispert kids rust 15 ml uur voor het slapen , het werkt op het moment wel ,gr

Rachie2408
    Bijdrager
    #4241727 Quote

Hoi!

Onze dochter is 2 augustus geboren, een maandje te vroeg, maar slaapt nu inmiddels ook door. Ze krijgt rond 23.30 uur haar laatste flesje en slaapt dan door tot de volgende ochtend 08.00 uur. Wij gebruiken Johannesbroodpitmeel, waardoor haar voeding wat dikker wordt en waardoor ze minder spuugt. Ze slaapt er heerlijk op..:-)

#4237804 Quote

Tip:

Als je baby vanaf 18.00 zijn nacht in gaat, zou ik DIE fles op een week tijd (met een half uurtje rekken per dag) verschuiven naar een uur of 10. Ik heb dit bij mijn zoontje gedaan en guess what!!!

Hij slaapt door van 10 tot half 7

nancy84
    Lid
    #4232536 Quote

Semm is van 1 augustus en slaapt door sinds ze een week of 5 is. en vanaf 9 weken slaat ze de laatste voeding ook over. Ze krijgt nu 4 x 200cc.
    Dit is haar schema: 09.00 – 13.00 – 17.00 – 21.00.
    Ik heb het er op het cb over gehad maar die zeiden zolang ze goed blijft groeien, moet ik het maar zo laten.

Mijn andere dochtertjes sliepen ook met 5 en met 9 weken door dus wat dat betreft heb ik heel makkelijke kindjes gehad.

Liefs Nancy

#4231050 Quote

Zoontje is van 11 aug. en slaapt de meeste nachten door. Soms een nachtje niet. (1 x p.w ofzo, en waar dat dan aan ligt weet ik niet). We maken hem om 22.00 wakker voor een fles en dan is hij rond 6.00/6.30 wakker. Hij krijgt 5 flessen van 180+6.

#4229036 Quote

Mijn kleine dametje van 10 augustus slaapt gelukkig nu goed door ’s nachts , rond 22.00 uur de laatste fles en dan is ze rond 06.30/ 07.00 uur wakker. Heerlijlk gewoon, bij mijn zoontje van nu 3,5 jaar duurde het bijna 1,5 jaar voor hij goed door wilde slapen.
    Heb gelukkig nog even zwangerschapsverlof tot 9 november en dan moeten we weer aan het werk.

liefs Annet

#4229042 Quote

Hey hallo

Hier slaapt er 1 door en de ander niet. Ze zijn nu 3 maanden, maar wel 6 weken te vroeg geboren dus ze hebben nog een beetje speling. Lyam sliep al heel snel door eigenlijk maar maakte we wakker omdat zijn broer wakker werd, en ik had geen zin om 2 keer op een nacht te voeden, maar op een gegeven moment heb ik hem eens laten liggen en sliep hij gewoon lekker door. Zijn broer begint meestal om half 5 terwijl Lyam om 7:00 eens wakker word. Ach het is vermoeiend maar het gaat vanzelf over. Mijn 2 oudste komen ook nog af en toe uit hun bed, is het niet voor te plassen dan om te drinken.

Groetjes twinmama

ramona1
    Lid
    #4228490 Quote

Hoi,

mijn dochtertje is op 15 augustus geboren en zij krijgt ook zo rond 22.30/23.00 uur de fles en ze slaapt ook door tot 07.00/08.00 uur.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct