Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Julie geboren!

• Auteur
  • Tilly2
    Lid

Eindelijk is ons dochterje Julie geboren!

18-10-2010 om 16.59 is ze na een vlotte ingeleide bevalling geboren. Eigenlijk zouden we zondal al ingeleid worden, maar helaas moesten we 2x gellen afwachten. Nu aan het genieten van ons meisje.

Al andere ondertussen bevallen mama’s, gefeliciteerd!!! Ik zal snel de topics bijlezen.

Liefs!

#4229201 Quote

Gefeliciteerd!!!!
    Nu lekker genieten!!
    x

#4229338 Quote

gefeliciteerd tilly met jullie dochter julie. erg leuke naam. die stond ook in ons lijstje.

geniet lekker van jullie meisje je hebt lang genoeg moeten wachten

Indie
    Lid
    #4229407 Quote

gefeliciteerd met jullie dochter!!!

Inderdaad een hele mooie naam. geniet ze!!!
    Groeten van Frederike (Indie) novemberforum

#4229505 Quote

Gefeliciteerd en geniet lekker!!!

Liefs Wendy

#4229537 Quote

van harte gefeliciteerd.
    lekker genieten.
    x anouk

Irene1978
    Bijdrager
    #4229587 Quote

He Tilly,

Eindelijk!!!! Lekker gaan genieten ook van een meidje met een prachtige naam. Heb je al last van kraamtranen? Die van mij willen niet meer op slot haha. Wat is het moederschap mooi! Ga lekker genieten en laat de boel even de boel. Waar wij het zo mee getroffen hebben is de kraamhulp, wat had ik gemoeten zonder haar? Ze is mijn alles momenteel, helaas nog maar 2 daagjes en dan gaat ze zelf ook vakantie vieren.

Julie, slaap lekker in mama’s armen!

Liefs, Irene

#4229647 Quote

gefeliciteerd!lekker genieten!

Vissen..
    Bijdrager
    #4230229 Quote

Gefeliciteerd! Fijn dat jullie je dochtertje nu ook in je armen kunt sluiten.. Geniet ervan!!
    Liefs

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct