Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

onze kleine beer is geboren!

• Auteur

vorige week woensdag 13-10-2010 is onze zoon Raven Darrell geboren! hij is 53cm lang en 4580 gram zwaar!
    in het ziekenhuis door middel van een keizersnee.
    de bevalling was heel zwaar en moeilijk voor ons vandaar ook nu pas een berichtje, maar we zijn nu lekker thuis aan het genieten van elkaar.
    groetjes aan iedereen hier op de site
    mamabeer

#4229211 Quote

hoi mamabeer,

gefeliciteerd met jullie beer.
    het is inderdaad een beer ja.
    geniet ervan.

groetjes van aafje (april2001mama)

#4229258 Quote

Gefeliciteerd mamabeer!
    Zo! Dat was niet zo’n heel klein beertje he! FIjn dat het nu allemaal ok is. Geniet lekker van elkaar!

x

#4229341 Quote

gefeliciteerd met jullie zoontje. geniet maar lekker

Indie
    Lid
    #4229408 Quote

gefeliciteerd met jullie zoon.
    Ik ben zelf twee jaar geleden ook moeder geworden van een ‘beer’, geloof me het zijn de leukste;)

Geniet ze!

groeten Indie (novemberforum)

#4229506 Quote

Gefeliciteerd met jullie beer!!
    Geniet lekker met de tijd samen en lekker weer thuis zijn.

Liefs Wendy

Irene1978
    Bijdrager
    #4229588 Quote

Gefeliciteerd met jullie zoon! Lekker gaan genieten, want ze worden zo snel groot (die van ons is nu 5 daagjes en al zo veranderd!).

Liefs, Irene

#4229648 Quote

van harte gefeliciteerd met jullie zoon wat een gave naam trouwens!
    groetjes

chriszn
    Lid
    #4252908 Quote

Hoi mamabeer!
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Ik heb hier nog nooit eerder een berichtje gepost, maar ging eens op zoek naar kindjes met dezelfde geboortedatum als mijn dochtertje. En Raven is er daar 1 van! Ook ons meisje kwam met een keizersnede, ligt vast aan de datum 😉
    Geniet van de kleine!
    Groetjes,
    Chris

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct