Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Lid worden van onze hyves?

• Auteur

Stel je hier dan even voor. Het is dan wel de bedoeling dat je zo nu en dan reageert op berichten en/of ze zelf post, dus liever niet om alleen maar mee te lezen.

We willen onze hyves graag besloten en intiem houden waar iedereen elkaar “kent”, om zo het overzicht te kunnen bewaren.

#4232457 Quote

Hoi

Had me onder een ander kopje al voorgesteld en ben ook lid geworden van de hyves maar ik kan er nu niet meer op ook niet via netwerken daar staat ie niet meer tussen moet ik me opnieuw aanmelden of doe ik iets fout

Gr Annelies

#4232492 Quote

Ik had me aangemeld, maar nu gebeurt er niks…. Ik schrijf al maanden af en toe mee… Moontje help! 😉 Mijn Jasmijntje is 29 maart geboren…

#4232498 Quote

het is een onzichtbare hyves dus hij moet onder netwerken staan… het is wel zo dat de beheerder je eerst moet aanmelden..nouja goedkeuren.. dat kan misschien even duren maar daarna moet je via netwerken wel de hyves kunnen zien!!!

succes daan

#4232672 Quote

Ik ben al aangemeld geweest maar zie de hyves niet meer in mijn netwerken staan zal me nog maar een keer proberen aan te melden

basjes1
    Lid
    #4232836 Quote

hi ik schrijf ook al vanaf het begin af en toe! Alex mama van Sander 23 maart

#4232843 Quote

Hi!
    Ik heb je geaccepteerd!

#4232848 Quote

Ik heb me net ook aangemeld bij jullie hyves…..ik heet daar pamela …..mn echte naam dus hahah.

Hoop dat ik geaccepteerd word.

Groetjes

#4232860 Quote

is al gebeurd 🙂

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct