Mijn dochter is een januari baby, maar daar is het zo stil. Leuk he, die ontwikkelingen. Mijn meisje is niet zo heel snel, dus ze komt hier leuk mee. Ze is nu 10 mnd en tijgert volop i nde vooruit, gaat ook in kruiphouding zitten, maar weet nog niet wat ze dan verder moet.
Ze kan goed zelf zitten en gaat nu ook mee op de fiets. Heel dik inpakken met dit koude weer, maar ze vindt het prachtig.
Ze begint nu opdrachtjes te begrijpen. Als ze naar de plant tijgert en ik zeg; renske nee, dan kijkt ze verschrikt om en tijgert zelfs weg. Om 2 minuten later weer terug te zijn bij de plant. Ze zwaait ook op “commando” en schudt haar hoofdje als ik “nee” zeg op een vragende toon.
ze heeft nu 4 tandjes en heeft daar behoorlijk last van gehad. Het lijkt nu even rust in de kaak, maar dat komt natuurlijk vanzelf weer. gelukkig bijt ze me niet met de borstvoeding, want die krijgt ze nog 3 keer per dag. (en soms snachts, argggh)
Doorslapen gaat nog niet geweldig hier. ik voed haar in principe niet meer snachts, maar ze wordt nog wel geregeld wakker en wil dan even getroost worden. Een speen heeft ze nooit begrepen (ook de fles niet)