Hoi Hoi,
Ik ben Tessa, bewust jonge mama van 21 jaar.
Ik ben een alleenstaande, super trotse moeder van Jorg, geboren op 3 juli 2010 🙂
Ik heb een super thuisbevalling gehad, mn moeder (nu grootmoeder) en mn nu ex-partner waren erbij en het is allemaal eigelijk erg snel en gemakkelijk gegaan. Jorg is een heel vrolijk en makkelijk jongetje. Ik kan hem eigelijk overal wel mee naartoe nemen en hij huilt alleen als hij honger heeft of moe is. Verder is het de vrolijkheid zelve.
Ik woon nu, noodgedwongen, even bij mijn ouders. Aangezien zij al een hele oude hond hebben verblijft mijn hond (turkse herder x wilde hond) nog even bij “papa”.
Het klinkt heel stereotype: jonge moeder, nu alleenstaand.. woon bij ouders… Maar we hebben op de minuut af een week na de bevalling ons huis totaal af zien branden en twee maanden daarna heeft mijn vriend een hartinfart gehad.. Allemaal ontzettend zwaar en we waren allebij even toe aan rust. Vandaar, lekker oud en vertrouwd, dat ik nu bij mijn ouders woon.
Over het moederschap niet te klagen! iedere dag weer geniet ik als ik wakker word en glimlach ik bij het idee van m’n ‘kleine meneer’ als ik in mn bed lig.
Ook ik kan echt genieten van een lekkere bos of strandwandeling.. echt even genieten van de rust en de omgeving.
Als jullie nog iets willen weten, vraag het me gerust!
Liefs Tessa.