Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Positiekleding: tips waar dit te kopen

• Auteur

Zo langzaam maar zeker ben ik na 17 weken aan het uitkijken naar zwangerschapskleding.
    Weet iemand een leuke winkel/website waar je dit kunt kopen?

Marieke

#4247562 Quote

Nou gewoon bij de h&m of prenatal, daar heb ik veel vandaan. Zelf koop ik eigenlijk niet veel online (wil het meestal toch graag even echt zien) dus dat weet ik zo niet.

#4247619 Quote

Heb gehoord dat er bij Esprit nu sale is, ook voor positiekleding..
    Ik ga gelijk ff kijken (heb het net gehoord namelijk)

Iloontje2286
    Bijdrager
    #4247738 Quote

kijk eens op bellyfashion of wehkamp hm heeft ook erg leuke en fijne kleren.

#4247763 Quote

Miss Etam en Prenatal hebben ook mijn voorkeur.
    Je kan natuurlijk 2e hands via marktplaats kopen, kijk dan in je eigen buurt / regio zodat je het op kan halen en eventueel passen voordat je het koopt.

#4248262 Quote

ik heb een grote maat en kan vaak niet slagen bij prenatal of miss etam
    toevallig gisteren een broek gekocht bij prenatal die wel paste maar de spijkerbroeken passen daar niet die bestel ik altyd via bonprix.nl hele leuke kleren niet duur en als het niet goed is kan je ze ruilen

#4248616 Quote

prenatal en miss etam hebben leuke kleren,
    en ze hebben nu overal opruiming
    dus dat is ook mooi meegenomen;)

#4249287 Quote

je moet eens kijken of er een miss etam outlet in de buurt zit die hebben echt super leuke dingen voor een paar euro
    groetjes felicia

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct