Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1,5 week te vroeg ong of inestellingbloeding

• Auteur
  • LiekeJill
    Bijdrager

hoi,

Als sinds augustus gestopt met de pil dacht eerst ik zie het wel allemaal. En sinds januari willen we er echt voor gaan tot heden nog niks gebeurt. Altijd op tijd ongesteld geworden hou het netjes bij een keer paar dagen later dus ik dacht yes het is zo ver maar niet dus. Mijn lichaam hield mij teveel voor de gek. Alleen dit heb ik nog nooit mee gemaakt is nu net pas 23 dagen geleden dat ik ongesteld was en sinds gisteren ineens lijkt het wel alsof ik ongesteld ben. Terwijl ik het pas 29 Maart hoor te worden. Heeft iemand dat ook mee gemaakt is het gewoon een keer eerder of zou er toch wat anders zijn ? 

Liefst ga ik vandaag gelijk naar de winkel om te testen maar denk dat ik beter een paar dagen kan wachten of zou ik de huisarts moeten bellen vind zo erg als dit normaal is en ik bel hiervoor😅

MammavanB
    Bijdrager
    #10181936 Quote

Als je t pas de 29ste moet worden is het nu toch te vroeg om te testen? 

GebruikerMik
    Bijdrager
    #10181955 Quote

Verlies je echt veel bloed of heb je geen inlegkruisje of tampon nodig ? Dan zou het namelijk ook een innestelingsbloeding kunnen zijn maar dan moet het wel echt minder zijn dan met je ongesteldheid 

LiekeJill
    Bijdrager
    #10181969 Quote

Ja klopt alleen ik was te nieuwsgierig maar had het eigenlijk wel verwacht dat er niks uit zou komen. Ik ga denk ik gewoon de 29e een test doen en anders bellen naar de huisarts…

LiekeJill
    Bijdrager
    #10181980 Quote

Hoi Kimmiea

het was gisteren heel weinig vandaag meer. Lijkt op ongesteld heid maar is wel minder dan ik normaal zou zijn 

GebruikerMik
    Bijdrager
    #10182030 Quote

Zou dan nog een weekje wachten en anders een test doen Maar de innestelingsbloeding is wel minder dan een ongesteldheid en duurt meestal maar 2 of 3 dagen 

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

LiekeJill
    Bijdrager
    #10182032 Quote

Ja ga ik ook doen en het is ook veel minder dan normaal. Dan zou het morgen nog kunnen en als het zaterdag nog is ben ik gewoon vroeg ongesteld geworden….

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct