Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

15 weken geslacht bepaling echo

• Auteur
  • MiniMin
    Bijdrager

hoii 

ik ben vandaag 15 weken precies ! En vanavond doen wij de geslacht bepaling 😁

meer mensen ervaring met 15 weken??

MammavanB
    Bijdrager
    #10177959 Quote

Hebben wij ook gedaan. Overduidelijk een jongen je kon t niet missen 😁

#10177977 Quote

Wij ook prachtige termijn voor een echo 😍 en ook leuk om te ontdekken natuurlijk 

BenB
    Bijdrager
    #10178008 Quote

Veel plezier! Ik ken iemand die rond die termijn te horen kreeg een dochter te verwachten. Alles roze geschilderd en roze spullen gekocht. Bij een latere echo ergens anders bleken ze toch een jongen te krijgen 😱 Bij mijn nichtje was het in eerste instantie ook niet goed te zien. Probeer er dus rekening mee te houden dat het niet altijd duidelijk te zien is. 

MariekeSep
    Bijdrager
    #10178017 Quote

Ik heb het vorige week dinsdag gedaan met 15+1. Was even zoeken want onze kleine wilde graag de beentje gekruist houden. Maar uiteindelijk gelukkig toch goed zicht en het was een jongen! 

#10178086 Quote

Hebben wij bij 15weken ook laten doen en het was overduidelijk een jongen! Hij is nu 9maanden oud en nogsteeds een jongen 🤪

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool
    #10178101 Quote

Wij hebben de echo met 13+2 weken gedaan. Echografiste was zeer overtuigd dat het een meisje is maar ik ben ergens heeeeul bang dat het toch een jongen is.. dat het nog niet volledig ontwikkeld was op dat moment.. en als ik dan bovenstaande lees, denk ik oeps… mijn ongeduldheid heeft de overhand genomen en misschien had ik nog even moeten wachten haha 

#10178103 Quote

Oh niet dat het uitmaakt hoor!! 

Maar de hele familie is blij dat er na heel veel jongens eens een meid komt dus kopen allemaal jurkjes etc en straks blijkt dat toch weggegooid geld.. 

Bloompjee
    Bijdrager
    #10178111 Quote

Ik heb de geslachts bepaling gehad met 14 weken. Ik twijffelde heel erg om het zo vroeg te doen omdat ik bang was dat het een verkeerde uitslag zou zijn. Maar in principe zit er rond dit termijn alles op en aan en ze kunnen het met 20 weken soms ook nog fout hebben dus het zegt niks. Als ze twijffelen mag je meestal gratis terug komen. Bij ons over duidelijk een jongen! 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct